עירוני אשדוד מול הפועל מרמורק

חילקה מתנות: עירוני אשדוד הפסידה 2-0 למרמורק

הצהובים של אבי אבינו לא נפלו מהפועל מרמורק החזקה, אך חוסר ריכוז בהגנה גרם להפסד מול ערן לוי וחבריו

פורסם בתאריך: 22.12.20 23:22

     

עירוני אשדוד אירחה הערב (שלישי) במגרש הסינטטי בעיר את הפועל מרמורק, במסגרת המשחק שהיה אמור להתקיים לפני שבוע וחצי ונדחה בעקבות הידבקותו של מוטי אברג׳יל, הבעלים של מרמורק, בקורונה.

הפועל מרמורק שואפת לעלות ליגה העונה והשקיעה משאבים רבים בהתאם לציפיות. מי שמשחק בשורותיה הוא הכוכב הגדול ביותר בליגה א׳, ערן לוי, שרק לפני שנתיים שיחק בנבחרת ישראל לאחר שהצטיין במדי מכבי נתניה בליגת העל ורשם 10 שערים ו-11 בישולים בעונה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




למרות זאת, הצהובים מאשדוד הצליחו להתמודד בכבוד עם האורחים ולא נפלו מהם באף שלב במשחק. אך עירוני שוב שילמה את שכר הלימוד של שחקניה הצעירים, בנקודות. כפי שקרה כבר מספר פעמים העונה, שוב ההגנה הצהובה והצעירה ביצעה טעויות וחילקה מתנות ליריב. ושהיריב הוא ערן לוי, הוא גם מנצל.

בן דיגה

בדקה ה-50 מרמורק ניצלה טעות של עירוני ועלתה ליתרון, כשערן לוי בישל לעידן דוד. ואילו בדקה ה-77 לוי הגביה כדור קרן, הכדור פגע בשחקן צהוב בתוך הרחבה, שינה כיוון והגיע לרגליו של רז יצחק, שדחק את הכדור פנימה וקבע את תוצאת המשחק כשהעלה את האורחים ליתרון 2-0. הצהובים של אבי אבינו יארחו את עירוני כסייפה במוצאי שבת ויקוו להתאושש ולחזור לנצח.

ערן לוי בסיום המשחק

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר