רועי גורדנה. צילום: טל אקוקה

נעקצה ונעצרה: מ.ס אשדוד הפסידה 1-0 להפועל חיפה

מ.ס אשדוד לחצה במחצית הראשונה אך הכדור לא נכנס, ובדקה ה-87 היא שילמה על כך כשקשר הפועל חיפה רוסלן ברסקי כבש שער ניצחון דרמטי בפצצה אל הרשת של ג׳ראפי

פורסם בתאריך: 22.12.20 22:10

     

לאחר שנפרדה בתיקו עם הפועל חדרה בשבת, מ.ס אשדוד אירחה הערב (שלישי) באצטדיון ה יא׳ בעיר את הפועל חיפה.

המחצית הראשונה הייתה בשליטה מוחלטת של מ.ס אשדוד, שסבלה מחוסר ריכוז מול השער, וגם מחוסר מזל. כבר בדקה השישית בעיטה חזקה של החלוץ דין דוד נעצרה רק במשקוף, ובהמשך המחצית הוא החמיץ ממצב קורץ מתוך הרחבה. גם הקשר הצעיר שלו הרוש היה קרוב להבקיע, כשבעיטה שלו נעצרה בקורה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




במחצית השנייה נראה שאשדוד התעייפה, מה שהוביל למשחק מאוזן יותר. רן בן שמעון העלה מהספסל את הייפורד, בריהון, טוריאל, אבו-עקל וגיל כהן, אך כל אלה לא הספיקו לקבוצתו להבקעת שער.

בדקה ה-87, הקשר האחורי של החיפאים, רוסלן ברסקי הניף את הרגל ושיגר בעיטה נהדרת מהאוויר, שהלכה פנימה אל הרשת. תחילה השופט שמואלביץ' פסל את השער בטענת נבדל, אך צוות ה-VAR תיקן אותו והשער הדרמטי אושר. השער הזה גם קבע את תוצאת המשחק, 1-0 להפועל חיפה על מ.ס אשדוד, לה זה הפסד ראשון לאחר רצף של שלושה משחקים ללא הפסד.

הרכב מ.ס אשדוד: יואב ג׳ראפי, טום בן זקן, טימותי אוואני, עומרי בן הרוש, מונטרי קמהאני, רועי גורדנה, שלו הרוש, מוחמד כנעאן, שגיב יחזקאל, דין דוד, פאהד באיו.

הרכב הפועל חיפה: רן קדוש, דור מלול, מיקי סירושטיין, ניסו קפילוטו, יהב גורפינקל, רוסלן ברסקי, גל אראל, חנן ממן, עומר פדידה, לירן סרדל, נס זמיר.

שופט: איתן שמואלביץ׳

אצטדיון: יא׳ אשדוד

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר