הקפטן טום בן זקן מול הפועל חדרה. צילום: טל אקוקה

נעצרה: תיקו 1 למ.ס אשדוד מול הפועל חדרה

מ.ס אשדוד יצאה למשחק חוץ מול הפועל חדרה וקיוותה להמשיך את רצף הניצחונות שלה. בדקה ה-55 היא הובילה משער של קמהאני, אך 5 דקות לאחר מכן האקס חטאב השווה בנגיחה וקבע את תוצאת המשחק

פורסם בתאריך: 19.12.20 20:05

     

מ.ס אשדוד התארחה הערב (שבת) אצל הפועל חדרה למשחק במסגרת המחזור ה-11 של ליגת העל. האשדודים הגיעו למשחק בפורמה נהדרת, לאחר שני ניצחונות רצופים על מכבי תל אביב והפועל כפר סבא.

אמנם המחצית הראשונה הסתיימה בתיקו מאופס, אך הייתה מרובת מצבים ליד השערים ואופיינה בקצב טוב. בדקה ה-54, רן בן שמעון ביצע חילוף ראשון כשהכניס את יעקב בריהון במקומו של שלו הרוש הצעיר, שבצעד מפתיע עלה הערב בהרכב הפותח.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




דקה לאחר מכן, שלומי אזולאי הכניס כדור עומק נהדר למגן הימני טום בן זקן, שהוציא כדור רוחב למגן השמאלי, מונטרי קמהאני שדחק את הכדור פנימה והעלה את מ.ס אשדוד ליתרון 1-0.

אך היתרון האשדודי החזיק 5 דקות בלבד. בדקה ה-60, בלם הפועל חדרה עוביידה חטאב, אקס מ.ס אשדוד עלה גבוה מעל כל ההגנה והכניע את יואב ג׳ראפי בנגיחה. 1-1.

דין דוד מול הפועל חדרה. צילום: טל אקוקה

בן שמעון הכניס אל הדשא את פאהד באיו, זוהר זסנו וסתיו טוריאל, אך גם הם לא הצליחו להכריע את המשחק, שהסתיים בשיוויון 1 וקטע את רצף הניצחונות של אשדוד.

הרכב מ.ס אשדוד: יואב ג׳ראפי, טום בן זקן, ננאד סבטקוביץ׳, טימותי אוואני, מונטרי קמהאני, רועי גורדנה, שלו הרוש, שלומי אזולאי, מוחמד כנעאן, שגיב יחזקאל, דין דוד.

הרכב הפועל חדרה: רובי לבקוביץ׳, נועם כהן, ג׳ונתן סיסה, עוביידה חטאב, עבדאללה ג׳אבר, תמיר גלזר, גלעד אברמוב, ריף מסיקה, גוסטבו מרמנטיני, אונוריאודה אודה, שובל גוזלן.

אצטדיון: היהלום, נתניה

שופט המשחק: שלום בן אברהם

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר