יוסי כנפו. צילום: ליאב אחאבן
יוסי כנפו. צילום: ליאב אחאבן

יוסי כנפו נגד משטרת אשדוד: "דרישות לא הגיוניות"

בית"ר אשדוד פתחה את עונת הבכורה בליגה ב' עם הפסד 2-1 למ.כ ירושלים, אך הדאגות של המועדון הן לא בצד המקצועי. הבעלים יוסי כנפו לא מרוצה מהדרישות שהציבה משטרת אשדוד עבור אירוח משחקי בית כדי למנוע התקהלות מסביב למגרש ומאיים לעבור לשחק מחוץ לעיר: "כל שוטר רוצה להיות מנכ"ל"

פורסם בתאריך: 18.12.20 13:32

     

בית"ר אשדוד פתחה ביום שישי את עונתה הראשונה בליגה ב', לאחר שעלתה בעונה שעברה מליגה ג'. הצהובים יצאו למשחק חוץ מול קבוצה נוספת שעלתה מליגה ג', מ.כ ירושלים ובדקה ה-30 עלו ליתרון משער של גל אסולין. בדקה ה-69 הירושלמים השוו את התוצאה, ודקה לאחר מכן הפכו את הקערה על פיה. המשחק הסתיים בניצחון לקבוצה המקומית בתוצאה 2-1, והופעת בכורה מאכזבת עבור אשדוד בליגה ב'. הבית"רים יארחו במוצאי שבת את הפועל לוד ויקוו לרשום ניצחון בכורה בליגה ב'.

בריאיון ל "כאן דרום", הבעלים של הקבוצה, יוסי כנפו סיכם את המשחק, ואמר: "הובלנו 1-0 עד דקה 70 והיינו יותר טובים מהם. קיבלנו שני גולים בכמה דקות, אחד מהם שער של הרבה חוסר מזל. שחקן שלהם בעט כדור מ 30-40 מטר ובלי כוונה הכדור נפל בחיבורים, אבל אין מה לעשות, זה חלק מהכדורגל".

יוסי, אתה מאוכזב?

"לא. זה משחק ראשון לאחר תקופה ארוכה שבגלל הקורונה לא התאמנו בה באופן רציף. בנוסף, שני שחקנים שלנו לא שיחקו ונסענו מהכניסה לירושלים עוד 50 קילומטר כדי להגיע למגרש, זה חור שגם ה WAZE לא יודע להגיע אליו. אני והמאמן ניר איבגי נסיק את המסקנות, שחקנים שלא יהיו טובים נשחרר, נחזק איפה שצריך ואני מאמין שתהיה לנו קבוצה טובה. הסגל שלנו עוד לא סגור".

בית״ר אשדוד מול מ.כ ירושלים. צילום: ספורט מהתחתית

גם ליגה ב' דרום חולקה לבתים כמו המתווה שמשוחק בליגה א', וכנפו לא ממהר לצאת בהצהרות, הרבה בגלל דרישותיה של משטרת אשדוד, לטענתו: "אני שואף לסיים במקום החמישי ומעלה בבית שלנו (שכולל 9 קבוצות, ל"א). אין לנו תקציב גבוה כדי לבוא ולצאת בצהרות. תחנת המשטרה באשדוד עושה לנו ולקבוצות הליגות הנמוכות חיים קשים וזה פוגע בנו כלכלית. אנחנו מארחים במגרש הסינטטי, היציע סגור והגדרות לידם אנשים יכולים לעמוד רחוקים מאוד מהדשא ובקושי אפשר לראות משהו משם. למרות כל זה, המשטרה דורשת לכסות את כל הגדר עם יוטה ולשלם בכל משחק לארבעה מאבטחים חמושים. מה זה משחק כדורגל או כניסה ללבנון? גם ככה אנחנו קבוצה בלי קהל גדול, גם לא בימי הקורונה. יוטה עולה 12 אלף ש"ח, וכל מאבטח לכל משחק 500 שקל, בנוסף, לפני כל משחק צריך להביא אנשים שעתיים לפני המשחק שיתלו את היוטה על הגדר, זה נראה למישהו הגיוני?"

יש פיתרון באופק?

"אני ונציגים מאשדוד סיטי ובני אשדוד היינו במשטרה ודיברנו עם מפקד התחנה כדי לראות איך מבטלים את הדרישות ההזויות האלו. זה משחקים של ליגה ב' ו- ג', אנחנו לא יוצאים למלחמה. גם מנכ"ל רשות הספורט יורם אסרף נפגש השבוע עם מפקד התחנה כדי לנסות להוריד את הדרישות האלו".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




מה קורה בערים אחרות?

"שיחקנו עכשיו בחוץ מול מ.כ ירושלים, היה מאבטח אחד ולא הייתה שום יוטה. רק באשדוד מחמירים, רק פה כל שוטר רוצה להיות מנכ"ל. הביאו קצין חדש לאשדוד שהחליט את הדברים ההזויים האלה, כנראה הוא רוצה שנפרנס את חברת השמירה. אם כל משחק בית יעלה לי 5-6 אלף, אז עדיף כבר לשחק בחוץ כל העונה. אם הנושא לא ייפתר, ככל הנראה נעשה את זה או שנארח בקריית גת".

מהמשטרה נמסר בתגובה: "כידוע, מדינת ישראל נמצאת בתקופה מאתגרת כאשר מגפת הקורונה מכתיבה את תנאיה. משטרת ישראל אמונה על שמירה על הסדר הציבורי ואכיפת חוק. בהתאם לתקנות קורונה, חל איסור התקהלות. דרישותיה של משטרת ישראל נועדו על מנת לשמור על בריאות הציבור ולמנוע התקהלויות אסורות".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר