מ.ס אשדוד במפגש האחרון מול הפועל רעננה. צילום: טל אקוקה

גביע המדינה: מ.ס הוגרלה מול רעננה, הפועל אדומים מול כפר שלם

הגרלת סיבוב ח׳ של גביע המדינה זימנה למ.ס אשדוד מפגש מול הפועל רעננה מהליגה הלאומית, ואילו להפועל אדומים אשדוד ואוהד קדוסי מפגש פיקנטי מול הפועל כפר שלם

פורסם בתאריך: 17.12.20 20:51

     

סיבוב ח׳ של גביע המדינה הוגרל היום, ההגרלה כללה גם שתי קבוצות אשדודיות, מ.ס אשדוד מליגת העל והפועל אדומים אשדוד מליגה א׳.

מ.ס אשדוד הגרילה את הפועל רעננה, שירדה בעונה האחרונה מליגת העל לליגה הלאומית. כמו לכל שאר קבוצות ליגת העל, זה צפוי להיות המשחק הראשון של האשדודים במסגרת הגביע העונה. הגרלה קלה על הנייר עבור הקבוצה של רן בן שמעון.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




האדומים שעברו את מכבי שעריים (ניצחון טכני) ובני ריינה בדרך לסיבוב ח׳, הוגרלו מול הפועל כפר שלם, שמדורגת במקום האחרון בליגה הלאומית.

בעונה שעברה האשדודים התחרו עם כפר שלם על העלייה מליגה א׳ דרום לליגה הלאומית, ולמרות שהאשדודים ניצחו במפגש הישיר בין הקבוצות (1-0 משער נהדר של משה בן לולו), דווקא כפר שלם העפילה לליגה הלאומית בעקבות כך שכשהליגה הופסקה בשל התפרצות הקורונה, היא דורגה בראש הטבלה. המשחק צפוי להיות פיקנטי במיוחד עבור חלוץ האדומים אוהד קדוסי, שבעונה שעברה שיחק במדי כפר שלם וסיים כמלך השערים של ליגה א׳ דרום במדיה.

אוהד קדוסי חוגג. האם יחגוג גם מול האקסית? צילום: אוריאן נגאוקר ורז זהבי

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר