הפועל אדומים אשדוד מול בני ריינה. צילום: מדיה הפועל אדומים אשדוד

הפועל אדומים אשדוד גברה על בני ריינה בגביע המדינה

האדומים יצאו למשחק חוץ מול בני ריינה והעפילו לסיבוב ח׳ של גביע המדינה לאחר ניצחון 2-0 עם שערים של אחמד מילאד ונועם גיסין

פורסם בתאריך: 15.12.20 15:31

     

לאחר שעלתה אוטומטית בסיבוב הראשון, הפועל אדומים אשדוד יצאה למשחק חוץ בטירה במסגרת גביע המדינה מול בני ריינה.

האדומים עלו למשחק בהרכב כמעט משני לחלוטין. גיא סאלם פתח בין הקורות. יובל בן עמי, גיל כהן, בר מלול ועופר ורטה בהגנה. בני נתן, מישל רוס ולישי בקישור ואילו בחוד ההתקפה פתחו נועם גיסין, אחמד מילאד ויוסי אסייג.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




המחצית הראשונה הייתה מאוזנת ולא נרשמו בה אירועים משמעותיים, למעט שתי החמצות ענק של אחמד מילאד. בהחמצה הראשונה מילאד החמיץ מול שער חשוף ממרחק של 2 מטר בלבד, ובשנייה החמיץ מתוך הרחבה מול שער חצי חשוף.

בדקה ה-57, מילאד כיפר על ההחמצות הגדולות כשהעלה את אשדוד ליתרון 1-0. שתי דקות לאחר מכן, החלוץ יוסי אסייג עשה תרגיל נהדר וסחט עבירה בתוך הרחבה. השופט הצביע על הנקודה הלבנה וקבע פנדל לזכות האשדודים. עופר ורטה דייק וכבש, אך השופט פסל את השער בעקבות כניסה מוקדמת לרחבה של שחקן אדום בזמן הבעיטה.

בדקה ה-86, שחקן של ריינה הכשיל שחקן אדום על סף הרחבה, הורחק והשאיר אותה בעשרה שחקנים. נועם גיסין הצעיר ניגש לבעוט את הכדור החופשי, סובב נהדר ברגלו השמאלית את הכדור פנימה וחתם את תוצאת המשחק. ניצחון 2-0 להפועל אדומים אשדוד שהעפילה לסיבוב ח׳ של גביע המדינה, בו תוכל לפגוש קבוצה מליגת העל.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר