חגיגות בחדר ההלבשה של מ.ס אשדוד בסיום המשחק. צילום: טל אקוקה

קבוצת צמרת: מ.ס אשדוד גברה על הפועל כפר סבא

לאחר שניצחה את האלופה מכבי תל אביב, מ.ס אשדוד המשיכה בדהירה שלה בצמרת ליגת העל עם ניצחון חוץ, 1-0 על הפועל כפר סבא בזכות שער נהדר של מוסא בגאיוקו

פורסם בתאריך: 12.12.20 17:38

     

לאחר הניצחון הגדול שרשמה על אלופת המדינה מכבי תל אביב, מ.ס אשדוד יצאה היום (שבת) למשחק חוץ מול הפועל כפר סבא במסגרת המחזור העשירי של ליגת העל.

מ.ס אשדוד החלה כבר מהפתיחה ליזום ולתקוף כמו שהיא אוהבת ויודעת. בדקה ה-23, בסיומו של מהלך קבוצתי נהדר, המגן השמאלי מונטרי קמאהני העביר מסירת רוחב מצד שמאל לאמצע ומוסא בגאיוקו בעט פנימה והעלה את אשדוד ליתרון 1-0.

מוסא בגאיוקו חוגג את הבקעת השער. צילום: טל אקוקה

במחצית השנייה, האשדודים המשיכו לשלוט אך הרבו להחמיץ, ואילו המארחים לא הצליחו להגיע למצבים מול השער של יואב ג׳ראפי, שנח בין הקורות כמעט בכל המשחק.

רן בן שמעון הציג ניהול משחק מצוין, ולא פחד לבצע 5 חילופים במהלך המחצית השנייה ולשנות את המערך בהתאם. אמנם המשחק נגמר בתוצאה 1-0 בלבד, אך התוצאה אינה משקפת כלל, והמשחק יכול היה להיגמר בהפרש גדול יותר לטובת אשדוד.

שלומי אזולאי. צילום: טל אקוקה

מ.ס אשדוד רשמה ניצחון חשוב מאוד, בעיקר בצד המנטלי. 1-0 קטן אך גדול עבור רן בן שמעון וחניכיו, שחגגו בסיום על הדשא ניצחון השני ברציפות. בשבת האשדודים ייצאו למשחק חוץ נוסף, מול הפועל חדרה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר