שחקני מ.ס אשדוד ואנליסט המועדון רפאל קסטרו חוגגים. צילום: מ.ס אשדוד

ווינרים: 3-2 למ.ס אשדוד על מכבי ת״א לאחר מהפך אדיר

הקבוצה של רן בן שמעון הוכיחה שוב כי היא יכולה להתמודד בכבוד עם כל קבוצה בליגה וגברה על אלופת המדינה מכבי תל אביב עם מהפך מרשים. באיו, אזולאי ויחזקאל כבשו לזכות האשדודים

פורסם בתאריך: 7.12.20 23:29

     

לאחר שרשמה הפסד מאכזב מול בני סכנין, מ.ס אשדוד אירחה הערב (שני) באצטדיון ה יא׳ בעיר את אלופת המדינה מכבי תל אביבלפני שריקת הפתיחה, מ.ס אשדוד העניקה לדן ביטון, שחקן מכבי תל אביב כיום, גביע הוקרה על התקופה בה שיחק במועדון.

דן ביטון מקבל גביע הוקרה ממ.ס אשדוד. צילום: טל אקוקה

קפטן מ.ס אשדוד טום בן זקן מחבק את חברו לשעבר לקבוצה, דן ביטון. צילום: טל אקוקה

כמו שעשה כבר בכמה משחקים פעמים העונה, מאמן מ.ס אשדוד רן בן שמעון החליט לפתוח במערך עם 5 שחקני הגנה ולספסל את כוכבי הקבוצה בחלק הקדמי, שגיב יחזקאל ושלומי אזולאי.

20 דקות מהפתיחה, מ.ס אשדוד עלתה ליתרון מפתיע. האקס דן ביטון קיבל כדור במרכז המגרש וניסה למסור אחורה, אך הכדור הגיע לרגליו של מוחמד כנעאן, שרץ קדימה למתפרצת ומצא את פאהד באיו בכדור מצוין. החלוץ לא התבלבל ובעט פנימה, 1-0 זו הייתה גם תוצאת המחצית.

פאהד באיו ומוסא בגאיוקו חוגגים. צילום: טל אקוקה

בדקה ה-53, מונטרי קמהאני ביצע עבירה על סף הרחבה באגף שמאל. דן ביטון הגביה כדור נהדר לראשו של הבלם לואיס הרננדס שעלה מעל כולם, הכניע את יואב ג׳ראפי והשווה את התוצאה ל1-1.

4 דקות לאחר מכן, רן בן שמעון החליט לעבור למערך התקפי יותר והכניס אל המגרש את שגיב יחזקאל ושלומי אזולאי במקומם של עומרי בן הרוש ופאהד באיו.

בדקה ה-61, הצהובים מתל אביב הצליחו להשלים מהפך. החלוץ אלכסנדר פשיץ' השתלט על כדור ברחבה ומצא בכדור נפלא את אנריק סבוריט בצד שמאל. המגן הספרדי העביר בנגיעה את הכדור לתוך רחבת החמש ויונתן כהן שנשאר לא מכוסה דחק את הכדור פנימה, 2-1 מכבי תל אביב.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




לאחר השער השני של האורחים, בן שמעון ביצע שני חילופים נוספים, כשהכניס את אדג׳י הייפורד וזוהר זסנו במקום מוחמד כנעאן וטום בן זקן.

בדקה ה-70, שיתוף פעולה בין שלושת השחקנים שהעלה בן שמעון מספסל המחליפים הוביל לשער שיוויון. הייפורד קיבל את הכדור במרכז המגרש, דהר עד הרחבה ומסר לזסנו, שמצא את שלומי אזלואי ברחבה בכדור מדויק. אזולאי שלח בעיטה חזקה אל הרשת והשווה את התוצאה ל 2-2.

אך מי שחשב שהאשדודים יסתפקו בשיוויון, טעה. 9 דקות לאחר מכן, כדור הוגבה אל הרחבה מאגף ימין, בלם הצהובים הרננדס הרחיק, אך הכדור הגיע לשגיב יחזקאל בצד שמאל של הרחבה. החלוץ המוכשר שלח פצצה אל הרשת של טננבאום והשלים מהפך אדיר, 3-2 למ.ס אשדוד על מכבי תל אביב.

שחקני מ.ס אשדוד ואנליסט המועדון רפאל קסטרו חוגגים. צילום: מ.ס אשדוד

האשדודים הצליחו לשמור על התוצאה עד לסיום, ורשמו ניצחון אדיר, 3-2 עם מהפך גדול על אלופת המדינה, שיצאה מאוכזבת במיוחד מהמשחק. עבור אשדוד הניצחון הזה הוא הצהרת כוונות. ולאחר הניצחונות על הפועל באר שבע ומכבי תל אביב, אפשר להגיד שמ.ס אשדוד היא ״קוטלת הגדולות״ של הליגה, וקבוצה שבהחלט יכולה לכוון אל הצמרת הגבוהה העונה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר