אוהד קדוסי חוגג. צילום: אוריאן נגאוקר ורז זהבי

הצגה אדומה: 4-1 להפועל אדומים אשדוד על בני לוד

האדומים אירחו במגרש הסינטטי את בני לוד ואחרי מחצית ראשונה חלשה שהסתיימה בתיקו 1, הצליחו לנצח 4-1

פורסם בתאריך: 4.12.20 15:58

     

לאחר שניצחה 1-0 את מכבי הרצליה ביום שלישי, אירחה היום (שישי) קבוצת הכוכבים של הפועל אדומים אשדוד את בני לוד במגרש הסינטטי בעיר.

המשחק נפתח בסערה. הקישור של האדומים כלל לא הורגש והמשחק שוחק ״מחוף אל חוף״, שתי הקבוצות הגיעו למצבים רבים מול השערים ורשמו החמצות גדולות. עד שבדקה ה-23, שיתוף פעולה של צמד החלוצים של הפועל אדומים אשדוד העלה אותה ליתרון 1-0 כשיוסי אסייג בישל לאוהד קדוסי את השער הראשון שלו במדים האדומים. 13 דקות לאחר שכבש, קדוסי נפצע ופינה את מקומו לנועם גיסין הצעיר.

אוהד קדוסי מתרומם לנגיחה. צילום: אוריאן נגאוקר ורז זהבי

בדקה ה-38, בני לוד הצליחה לעקוץ במתפרצת ולכבוש שער בו גם לשוער המקומי גיא סאלם היה חלק. 4 דקות לאחר מכן, השופט הצביע על הנקודה הלבנה ופסק לפנדל לזכות האשדודים. יוסי אסייג ניגש לבעוט את הכדור, אך השוער הדף את הכדור לקורה והחוצה. 1-1 במחצית.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




עם תחילתה של המחצית השנייה, עופר ורטה שנמצא בכושר מצוין בעט פצצה מרחוק מהאגף הימני והעלה את הפועל ליתרון 2-1. יובל נעים העלה מהספסל את מור עדרי, עוז ראלי ואחמד מילאד שהכניסו רעננות ופעלתנות למשחק של הקבוצה, וביחד עם העייפות של השחקנים האורחים זה היה מתכון בטוח להתפרקות שלהם.

שחקני הפועל אדומים אשדוד חוגגים. צילום: אוריאן נגאוקר ורז זהבי

תחילה, עדרי המהיר עשה מבצע נהדר, עבר שחקן ובעט חזק לקורה. לאחר מכן, הוא הצליח לכבוש את ה 3-1 לאחר מבצע קבוצתי מרשים. אחמד מילאד כבש את הרביעי לקראת הסיום וחתם את התוצאה. 4-1 להפועל אדומים אשדוד על בני לוד.

בשישי הבא הפועל אדומים אשדוד תצא למשחק חוץ קשה מול אחת היריבות העיקריות שלה בצמרת, שמשון כפר קאסם. האדומים יקוו כי שחקניהם יתאוששו במהרה ממכת הפציעות שפוקדת אותם. אבי מלכה ובני נתן פצועים ולא שיחקו כבר נגד הרצליה. היום גם אוהד קדוסי נפצע ויוסי אסייג הרגיש עומס והוחלף במהלך המחצית השנייה.

שחקני הפועל אדומים אשדוד חוגגים. צילום: אוריאן נגאוקר ורז זהבי

שחקני הפועל אדומים אשדוד חוגגים. צילום: אוריאן נגאוקר ורז זהבי

הפועל אדומים אשדוד מול בני לוד. צילום: אוריאן נגאוקר ורז זהבי

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר