שחקני עירוני אשדוד חוגגים ניצחון מרשים על הכח רמת גן. צילום: מדיה עירוני אשדוד

התינוקות של אבינו: 3-0 גדול לעירוני אשדוד על הכח רמת גן

הקבוצה הצעירה של אבי אבינו ועירוני אשדוד הפתיעה את הכח רמת גן ורשמה ניצחון גדול. בר סוויסה כבש צמד, אופיר טקיאר הוסיף

פורסם בתאריך: 2.12.20 08:14

     

במסגרת המחזור השני של ליגה א׳ דרום, מכבי עירוני אשדוד אירחה אמש (שלישי) את הכח רמת גן באצטדיון הסינטטי בעיר. לבקשת המשטרה, אנשי המועדון כיסו את הגדרות של המגרש בבד כדי למנוע התקהלות של אוהדים מסביב לגדרות.

קהל עירוני אשדוד. אתמול הוא לא יכול היה להגיע. צילום: מוטי קדוש

עירוני הגיעה למשחק לאחר תיקו 2 מול במשחק חוץ מול הפועל אשקלון במחזור הראשון, משחק בו עירוני איבדה יתרון כפול, ושיחקה בעשרה שחקנים מהדקה ה-25.

אתמול, במחצית הראשונה הצהובים הציגו יכולת מזעזעת. אך במחצית השנייה יצאו כמו מלוע של תותח והבינו שהשד בדמות הכח רמת גן לא כל כך נורא. עירוני אשדוד החלה לתקוף ולנסות למצוא את שער היתרון. בדקה ה-75 בר סוויסה הצעיר קיבל כדור באגף הימני, שלח בעיטה חזקה ומדויקת אל הפינה הרחוקה והעלה את עירוני ליתרון 1-0.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




5 דקות לאחר מכן, אופיר טקיאר, אחד השחקנים המנוסים הבודדים בקבוצה הצעירה של עירוני, קיבל כדור על סף הרחבה, סובב אותו פנימה והכפיל את היתרון הצהוב. בר סוויסה חתם את התוצאה עם הקפצה נהדרת מעל שוער האורחים, ועירוני אשדוד שהגיעה למשחק כאנדרדוג רשמה ניצחון גדול, 3-0 על הכח רמת גן.

מגיע למאמן הקבוצה אבי אבינו שאפו גדול. הוא מסתמן כאחד מהמאמנים הטובים בליגה, מאמן יסודי שבנה חבורה לוחמת של שחקנים צעירים שרצים ויודעים לעמוד בצורה טקטית נכונה על המגרש. ביום שישי עירוני אשדוד תצא למשחק חוץ קשה מול בקעת הירדן ותקווה לחבר ניצחון שני ברציפות.

אבי אבינו. צילום: אביחי דלאל- ״דאבל פס״

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר