שחקניות מכבי ״בן״ בנות אשדוד במשחק מול מכבי חיפה. צילום ארכיון: מכבי ״בן״ בנות אשדוד

אכזבה: מכבי ״בן״ בנות אשדוד פתחו את הליגה בהפסד

פתיחת עונה מאכזבת לצהובות של גלעד כץ שהופתעו והפסידו במשחק חוץ מול בנות הרצליה בתוצאה 79-65

פורסם בתאריך: 30.11.20 22:10

     

קבוצת מכבי ״בן״ בנות אשדוד יצאה הערב (שני) למשחק חוץ מול בנות הרצליה, במסגרת המחזור הראשון של ליגת אתנה ווינר סל. האשדודיות הגיעו למשחק כפייבוריטיות ברורות, אך למרות זאת נכשלו במשימה.

אשדוד פתחה רע את המשחק, ומרינה מייברי הובילה את הקבוצה המקומית ליתרון 24:13 בסיומו של הרבע הראשון. גם ברבע השני המקומיות שלטו והגדילו את היתרון ל- 42:28. דניאל אדאמס ניסתה להשאיר את הצהובות עם הראש מעל המים עם 14 נקודות במחצית הראשונה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




גם ברבע השלישי בנות אשדוד לא הצליחו לקזז את היתרון של הרצליה, שעמד בסיום הרבע על 14 נקודות הפרש. ברבע האחרון האשדודיות החלו להאמין שהן יכולות לחזור וצימקו את התוצאה עד 68:61 כשנותרו 6 דקות לסיום. אך בנות הרצליה ברחו פעם נוספת והכריעו את המשחק לטובתן. ניצחון גדול של הרצליה, 79-65 על בנות אשדוד שרשמו הפסד מאכזב במיוחד מבחינתן במחזור פתיחת העונה, וחייבות להתעורר ומהר.

קלעו למכבי ״בן״ בנות אשדוד: דניאל אדאמס 25 נקודות (16 ריבאונדים), קאדיג'ה קייב 19 (11 ריבאונדים), מאי דיין 8, נועה זליבנסקי 7, אלכסיס פטרסון 6.

קלעו לבנות הרצליה: מרינה מייברי 29 נקודות (10 ריבאונדים), ויקטוריה מקוליי 20, הדר חדד 14, רודג'ניי ווייד 7, טיה פרסלי 4, נופר שלום 3, ליהי עזורי 2.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר