קארין וקסמן ויאנה קרמרנקו

לאחר הזכייה באליפות אירופה: וקסמן וקרמרנקו נכנסו לבידוד

לינוי אשרם, נבחרת ההתעמלות האמנותית וכל חברי המשלחת לאליפות אירופה שנערכה בקייב, כולל המתעמלות מאשדוד קארין וקסמן ויאנה קרמרנקו נכנסו היום (שני) לבידוד מלא בבתיהם, לאחר שהמשלחת נחשפה לחולת קורונה מאומתת

פורסם בתאריך: 30.11.20 19:45

     

למרות שהמשלחת עשתה הכל כדי לשמור על סטריליות ואפילו לקחה טיסה מיוחדת כדי להימנע ממגע עם זרים, מיד עם חזרתה לארץ, התגלה כי המשלחת כולה נחשפה לחולת קורונה מאומתת, וכולן קיבלו הוראה להישאר בבידוד מלא. חולת הקורונה היא לא אחת מהמתעמלות שנכחו באליפות אירופה, אך בגלל שכל המתעמלות נחשפו אליה – הן נדרשו להיכנס לבידוד מלא.

בלי קשר למקרה, כל הנוכחים על הטיסה עברו בדיקת קורונה בנמל התעופה בן גוריון. כל מתעמלות נבחרת ההתעמלות האומנותית קיבלו תשובה שלילית.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




בימים הקרובים כל מי שהייתה חלק מהמשלחת לאוקראינה תעבור בדיקת קורונה נוספת, ורק בעוד כשבועיים המתעמלות יוכלו לחזור להתאמן, בהנחה שייצאו שליליות לנגיף.

מאיגוד ההתעמלות נמסר: ״אמש חזרה משלחת נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית לישראל. עם הגעת המשלחת לנתב"ג, ולמען הבטיחות והזהירות, ביצעו כל חברות המשלחת בדיקת קורונה. היום התבשרנו כי אחת מחברות המשלחת נמצאה מאומתת לקורונה, כל חברות המשלחת קיבלו על כך הודעה במיידי, ויפעלו בהתאם להנחיות משרד הבריאות״.

נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית לאחר הזכייה באליפות אירופה. צילום: הועד האולימפי

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר