רועי גורדנה מכדרר. צילום: דוברות מ.ס אשדוד

נעצרה בצפון: מ.ס אשדוד הפסידה 1-0 לבני סכנין

אחרי שני ניצחונות גדולים על הפועל באר שבע ומכבי נתניה, מ.ס אשדוד הפסידה הערב במשחק החוץ מול בני סכנין בדוחא

פורסם בתאריך: 28.11.20 19:46

     

מ.ס אשדוד פתחה את השבוע בצורה חלומית. תחילה, הקבוצה של רן בן שמעון גברה 2-0 על הפועל באר שבע והמשיכה במשחק אדיר בו הביסה 4-0 את מכבי נתניה.

הערב (שבת) האשדודים התארחו באצטדיון דוחא אצל בני סכנין. המשחק נפתח עם דקת דומייה לזכרו של דייגו ארמנדו מראדונה, שהלך לעולמו השבוע.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




10 דקות מהפתיחה, חלוצה של בני סכנין נייג׳ל האסלביינק הזיז את הרשת בפעם הראשונה הערב, אך לאחר התבוננות במערכת ה-VAR השופט עידן לייבה פסל את השער לאחר שקבע כי הייתה נגיעת יד בתחילת המהלך. המחצית הראשונה הייתה שקולה והסתיימה בתיקו מאופס.

המחצית השנייה נפתחה, ובדקה ה-56 של המשחק גם לאשדוד נפסל שער של דין דוד, בעקבות כך שהבלם הסרבי ננאד סבטקוביץ׳, בישל את השער כשהיה בעמדת נבדל. 5 דקות לאחר מכן, בירם כיאל הגביה כדור קרן מצד ימין, איהאב גנאים עלה מעל כל שחקני מ.ס אשדוד, נגח פנימה והעלה את בני סכנין ליתרון 1-0.

מאמן מ.ס אשדוד, רן בן שמעון הלך על כל הקופה ושלח את כל הכלים ההתקפיים שהיו לו בספסל אל המערכה. יעקב בריהון, מוחמד כנעאן, עידן דהן ואדג׳י הייפורד עלו אל הדשא, אך גם הם לא הצליחו להביא את שער השיוויון. מ.ס אשדוד רשמה הפסד, 1-0 מול סכנין וסיום מר לשבוע המוצלח שעבר עליה עד כה.

מ.ס אשדוד מול בני סכנין. צילום: דוברות מ.ס אשדוד

הרכב מ.ס אשדוד: יואב ג׳ראפי, טום בן זקן, ננאד סבטקוביץ׳, ניר ברדע, טימותי אוואני, מונטרי קמהאני, רועי גורדנה, מוסא בגאיוקו, שלומי אזולאי, דין דוד, פאהד באיו.

הרכב בני סכנין: מחמוד קנדיל, חסן חילו, יזן נסאר, חגי גולדנברג, מוחמד עותמאן, איהאב שאמי, איהאב גנאים, בירם כיאל, סבסטיאן ולאסקס, נייג׳ל האסלייבנק, אוסאמה חלאיילה.

אצטדיון: דוחא, סכנין

שופט המשחק: עידן לייבה

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר