לישי ביטון עם הקפטן של הפועל אשדוד המיתולוגית, חיים אזולאי. צילום שגיא נבט

לישי ביטון: "לא נחפש תירוצים"

ביום שלישי קבוצת הכוכבים של הפועל אדומים אשדוד תפתח את עונת 2020-21 כשתצא למשחק חוץ מול מכבי הרצליה. מטרה ברורה כבר יש, האם העונה הגורלית תהפוך לסקנדל או פסטיבל? הקפטן, לישי ביטון, משדר הרבה ביטחון

פורסם בתאריך: 27.11.20 15:48

     

הפועל אדומים אשדוד שתפתח את העונה ביום שלישי במשחק חוץ מול מכבי הרצליה, הולכת בכל הכוח על העלייה לליגה הלאומית העונה. האדומים עלו אוטומטית ולא שיחקו בגביע המדינה, ויצאו בהגרלת הליגה כקבוצה החופשית במחזור הראשון של הליגה, ולכן הקבוצה מצפה בקוצר רוח לשריקת הפתיחה של המחזור השני, שיהיה המשחק הראשון מאז חודש מרץ עבור האשדודים. למרות משבר הקורונה, הבעלים רוני חג'ג' החליט לפתוח את הכיס והנחית הקיץ בקבוצה שורה מרשימה של כוכבים, שביחד עם המאמן שהגיע באמצע העונה שעברה, יובל נעים, יצטרכו לעמוד במשימה ובמטרה הברורה שהמועדון הציב- לעלות לליגה הלאומית.

אחד מהשחקנים הבודדים ששיחקו במדים האדומים בעונה שעברה וימשיכו גם העונה, הוא הקפטן לישי ביטון, 30, שנמצא במועדון האדום מיום הקמתו המחודשת לפני כחמש שנים. למעשה, הוא גם השריד האחרון בקבוצה מאז.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




לישי, איך אתה מרגיש לפתוח סוף סוף את העונה?

"התרגשות גדולה. אנחנו מחכים לזה המון המון זמן ועובדים קשה כדי לעמוד במטרות שלנו. אנחנו מקווים שבעזרת השם נתחיל את העונה ברגל ימין ובסיום העונה נעמוד במטרה שהצבנו לעצמנו".

שהיא?

"מטרה חד משמעית- לעלות ליגה. בשביל זה הביאו לפה את השחקנים שהגיעו לפה. כמובן שנשמח להתקדם גם בגביע המדינה אך זה בונוס בשבילנו, הדבר הכי חשוב זה לעלות לליגה הלאומית".

מה אתה חושב על סגל ה"גלקטיקוס" שנבנה במועדון העונה?

"יש המון שמות גדולים בקבוצה שלנו העונה, אך לדעתי השמות זה לא מה שגורם לקבוצה להיראות טוב אלא חדר ההלבשה, הצוות המקצועי וההנהלה שדואגת שלא יחסר לנו שום דבר. אנחנו מתאמנים ברמה הכי גבוהה שיש, יש אצלנו בקבוצה אווירה טובה, בריאה ותחרותית".

שחקני הרכש הנוצצים של האדומים: יוסי אסייג, אוהד קדוסי, ואבי מלכה. צילום: מדיה אדומים אשדוד

בסגל כוכבים כמו זה אתה עלול למצוא את עצמך כשחקן ספסל.

"אני לא המאמן. מה שהצוות המקצועי יחליט לנכון לעשות, מקובל עליי. טובת הקבוצה לפני הכל. אני את שלי נותן לא ב-100, לא ב-200, אלא ב-1000 אחוז. זה שיש הרבה שחקנים ברמה גבוהה יוצר אווירה טובה ותחרותית בקבוצה. לא הכל בא בקלות, כל שחקן יודע שהוא צריך להילחם על המקום בהרכב לא משנה מה הוא עשה בעבר בקריירה שלו. כל שחקן צריך להוכיח את עצמו בכל פעם מחדש כדי לקבל מקום בהרכב".

הדרבי האשדודי לא ייערך העונה, כי עירוני שובצה בבית אחר.

"זה דבר שקצת חורה לי. כולם יודעים שהדרבי זה המשחק על היוקרה של העיר ומשחק מאוד חשוב עבור המועדון והקהל שלנו, כמובן שזה יחסר, אבל עם כל הכבוד, מבחינתנו יש לנו דבר יותר חשוב מדרבי העונה, לעלות ליגה".

עד כמה הקהל יחסר לכם במגרשים?

"זה דבר שהוא לא כיף בכלל, הקהל יחסר לנו מאוד. אני מקווה שיחזירו כמה שיותר מהר את הקהל למגרשים כי כדורגל בלי קהל זה לא כדורגל אמיתי. אני מקווה שאם האוהדים שלנו לא יגיעו אז לפחות שנצליח לשמח אותם כשהם יושבים וצופים בנו מהבית. הפועל אשדוד זה מועדון שהקהל מאוד משפיע על השחקנים בו. יש לנו קהל מדהים שנותן דרייב לשחקנים ונותן אווירה ביתית ואדירה, דבר שנותן המון אדרנלין לשחקן על הדשא. למרות החיסרון הזה, אנחנו עדיין מקצוענים ונצטרך לעמוד במטרה הברורה שהצבנו לעצמנו גם בלי הקהל במגרש".

קהל הפועל אדומים אשדוד. צילום: אוריאן נגאוקר

אתה בעצם השריד היחידי מההקמה המחודשת של המועדון.

"לפני הכל, זה כבוד גדול עבורי לשחק במועדון כמו הפועל אשדוד, בטח כקפטן הקבוצה. זה הבית שלי, המקום בו גדלתי ואתן את כל כולי בשבילו. אני שמח שנשארתי פה. זה קצת מבאס להיות השריד האחרון, אבל הפועל אשדוד זה מועדון גדול עם סטנדרטים גבוהים. מעונה לעונה אני לוקח הכל על הצד המקצועי ביותר ומשתדל לשמור כמה שיותר על כושר, לעמוד ברמה ולשפר את עצמי מאימון לאימון וממשחק למשחק".

מחכה לכם משחק חוץ קשה במחזור הראשון מול מכבי הרצליה.

"יש התרגשות לקראת המשחק. אנחנו מחכים לזה בקוצר רוח, הרבה הרבה זמן לא שיחקנו משחק רשמי. יש קבוצות שכבר עברו שני משחקים רשמיים לעומתנו שעלינו אוטומטית בגביע המדינה ושיצאנו בהגרלה כקבוצה חופשית במחזור הראשון של הליגה. יצא ככה שאנחנו מתחילים מאוחר מכולם את הליגה, אבל אין תלונות ואין טענות, אנחנו באים עם הציפיות והמטרות שלנו ולא נחפש תירוצים".

לישי ביטון. צילום: מדיה אדומים אשדוד

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר