שי מאור בימיו על הקווים בעירוני אשדוד. צילום: פבל

שי מאור: "מצטער שהתפטרתי מעירוני אשדוד"

כך אמר השבוע אקס עירוני אשדוד, המאמן שי מאור שהעלה את הקבוצה מליגה ב' לליגה א' לפני כשנתיים, והתפטר במפתיע במהלך העונה שעברה. היום (12:45) הוא יפגוש את האקסית כמאמן הפועל אשקלון

פורסם בתאריך: 27.11.20 10:26

     

עירוני אשדוד פתחה את עונת 2020-21 באופן רשמי בשבוע שעבר, כשיצאה למשחק חוץ מול מכבי הרצליה במסגרת הסיבוב הראשון של גביע המדינה. הצהובים לא הצליחו להתאושש מעזיבתו המפתיעה של כוכב הקבוצה, החלוץ אלירן שמש, 3 ימים בלבד לפני המשחק, הפסידו בתוצאה 1-0 והודחו מגביע המדינה.

היום (12:45, שידור ישיר בערוץ הספורט) הצהובים יפתחו את הליגה במשחק חוץ באצטדיון "סלה" מול היורדת הטרייה הפועל אשקלון. האשדודים יקוו להתאושש מההדחה מהגביע ולפתוח את הליגה ברגל ימין. זהו לא סתם מפגש, אלא מפגש פיקנטי במיוחד, שכן מאמנה החדש של אשקלון הוא שי מאור, שהעלה את הקבוצה לפני כשנתיים מליגה ב' לליגה א', והתפטר במפתיע במהלך העונה שעברה לאחר רצף הפסדים בליגה א'.

בריאיון ל "כאן דרום", התכונן מאור למפגש עם האקסית, חשף כי הצטער על כך שבחר להתפטר מאימון עירוני, והשאיר דלת פתוחה לחזרה לאשדוד בעתיד.

שי, המחזור הראשון סידר לך מפגש פיקנטי מול עירוני אשדוד.

"קיבלתי קרב פיקנטי על ההתחלה. היו לי שנה וחצי מאוד כיפיות בעירוני אשדוד, זה מועדון אדיר עם קהל יוצא מן הכלל והתנהלות טובה, ממש הרגשתי כאילו הייתי 20 שנה שם ואני זוכר מהמקום הזה רק דברים טובים. עירוני קבוצה מאומנת עם מאמן מצוין. ראיתי אותם במשחק הגביע נגד מכבי הרצליה השבוע ומאוד התרשמתי, ראיתי קבוצה מעניינת ואנרגטית שמשחקת כדורגל שמח, קבוצה שרואים שהיא קבוצה של מאמן. מכבי הרצליה התקשו מולם מאוד למרות שעירוני היו עם שחקן פחות, יהיה לנו קשה מאוד אבל אנחנו רוצים להשאיר את הנקודות אצלנו בבית".

למה התפטרת מעירוני אשדוד בזמנו?

"אני מעירוני זוכר באמת רק טוב. אני מאמן כבר במשך 16 שנה ואחרי קריירה עם עונות יוצאות מן הכלל וקבלת החלטות טובה, בשנה אחרונה הייתה לי סוג של ירידה וקבלת החלטות פחות טובה. אין לי כעס על אף אחד חוץ מעל עצמי, עשיתי טעות שהתפטרתי. עירוני זה מועדון שנתן לי תשוקה למשחק וכיף, בזמנו כנראה הייתי קצת בסערת רגשות ולאחר מכן באמת הצטערתי על כך, אבל איך אומרים? סוף מעשה במחשבה תחילה".

יש סיכוי לקאמבק בעתיד?

"לעירוני אשדוד תמיד תישאר פינה חמה בלב שלי, אני מאוד מחובר לקהל של הקבוצה וימים יגידו אם אחזור, לי תמיד יש דלת פתוחה עבור כל מקום שעזבתי, אני אף פעם לא סוגר את הדלת. בכל מקרה, היום כל כולי בהפועל אשקלון ואעשה הכל כדי לגרום למועדון הצלחה".

מי הפייבוריטית במשחק?

"לדעתי, בשלב הזה של תחילת העונה אין פייבוריטים בכלל בליגה. כל הקבוצות די מאוזנות חוץ מ 4-5 קבוצות שיש להם יותר איכות. כרגע כולם עדיין מורידים חלודה וחוץ מהאיכות של הקבוצות המסוימות האלו אין לאף קבוצה יתרון על השנייה. אני חושב שהסיכויים הם 50:50".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר