רן בן שמעון. צילום: דוברות מ.ס אשדוד

אופוריה במ.ס אשדוד לאחר הניצחון על מכבי נתניה

שמחה גדולה במ.ס אשדוד לאחר הניצחון הגדול אתמול על מכבי נתניה. המאמן רן בן שמעון, שהיה מחויך במיוחד בסיום, צינן את ההתלהבות

פורסם בתאריך: 26.11.20 14:26

     

אם הניצחון על הפועל באר שבע במוצאי שבת היה מרשים, אז הניצחון של מ.ס אשדוד אמש (רביעי), 4-0 על מכבי נתניה היה כבר הצהרת כוונות של ממש.

האשדודים שיחקו כדורגל גדול למרות התנאים הקשים וגשם חזק שלא הפסיק לרדת לאורך כל דקות המשחק, וגם בחלק ההגנתי מערך שלושת הבלמים עימו עלה רן בן שמעון הוכיח את עצמו והצליח לנטרל את אחת ההתקפות הטובות בליגה.

מאמן הקבוצה רן בן שמעון היה מרוצה מאוד לאחר השריקה, ואמר: ״זה ניצחון מאוד חשוב. ניצחנו קבוצה מאוד איכותית, שיחקנו חכם, ידענו בדקות מסוימות לעמוד נכון על המגרש ובדקות מסוימות ליזום ולצאת להתקפות מתפרצות. אני לא זוכר הרבה מצבים של מכבי נתניה ולעומת זאת כן זוכר הרבה מצבים שלנו״.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




המאמן החמיא לשחקניו אך גם צינן את ההתלהבות: ״הקבוצה הייתה מאוד ממושמעת ומגיע שאפו גדול לכל השחקנים, הכבוד מגיע להם על מאמץ יוצא דופן. יחד עם זאת, זו תקופה כל כך קצרה וכל כך מהירה שיש לנו את האתגר הבא כבר בעוד שלושה ימים. אז שיהנו מהניצחון וישמחו, אך אנחנו כבר צריכים להתכונן למשחק החוץ הקשה שיש לנו ביום שבת מול בני סכנין, תמיד אנחנו המאמנים הורסים את המסיבות (צוחק)״.

החלוץ דין דוד שנכנס בדקה ה-24 בעקבות הפציעה של שגיב יחזקאל, והשלים צמד, אמר לאחר המשחק: "היה לנו משחק טוב, אנחנו עובדים קשה באימונים ממשחק למשחק, גם אני אישית וגם כקבוצה, ואני שמח שזה בא לידי ביטוי במשחקים. העבודה הקשה משתלמת ואני שמח שניצלתי את המצבים שהיו לי וכבשתי שני גולים. ביום שבת יש לנו מטרה חדשה, אנחנו משחקים מול סכנין בחוץ ואני מקווה שנצליח לסיים את השבוע כמו שהתחלנו אותו ולהביא את הנקודות הביתה".

דין דוד מול מכבי נתניה. צילום: דוברות מ.ס אשדוד

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר