רן בן שמעון. צילום: טל אקוקה

הערב (19:00): מ.ס אשדוד תארח את מכבי נתניה

רן בן שמעון וחניכיו ינסו לחבר ניצחון שני ברציפות במשחק קשה מול מכבי נתניה. בעקבות אי שמירה על הנחיות הקורונה לכאורה, תובע ההתאחדות החליט לתבוע את המועדון ואת הפועל באר שבע

פורסם בתאריך: 25.11.20 14:25

     

לאחר הניצחון הגדול על הפועל באר שבע ביום שבת האחרון, מ.ס אשדוד תארח הערב (רביעי, 19:00) באצטדיון ה יא׳ את מכבי נתניה, שתגיע למשחק לאחר תיקו 1 מול בית״ר ירושלים.

רן בן שמעון צפוי לעלות במערך של 3 בלמים, כשטימותי אוואני צפוי לחזור להרכב ולשחק לצידם של ניר ברדע וננאד סבטקוביץ׳. שלומי אזולאי ודין דוד צפויים לקבל מנוחה ולהתחיל את המשחק מהספסל.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




״נתניה היא בהחלט קבוצה חזקה מאוד העונה״, החמיא שחקן מ.ס ניר ברדע לאורחת, והוסיף: ״היא עושה עבודה טובה, אך יחד עם זאת אני חושב שאשדוד מוכיחה השנה שהיא באה מוכנה יותר, חזקה יותר עם הפנים למקומות הגבוהים בטבלה. אנחנו עובדים קשה מאוד באימונים לפני כל יריבה שתגיע, אנחנו קבוצה מאוד מגובשת ומאוחדת ורואים זאת על המגרש״.

על האפשרות שיזומן לסגל הרחב של נבחרת ישראל, אמר הבלם: ״כבוד גדול יהיה לי לקבל זימון לנבחרת ולייצג את המדינה שלי, אני חושב שלכל שחקן זה רגע מאוד משמעותי בקריירה. אני אמשיך להשקיע ולהתמיד ומאמין שגם זה יגיע בע"ה״.

ניר ברדע במאבק על כדור גובה. צילום: טל אקוקה

מאמן הקבוצה, רן בן שמעון אמר: "זה שבוע מאוד מורכב, אנחנו צריכים לאושש את השחקנים כמה שיותר מהר. נתניה היא קבוצה טובה, יוזמת, תוקפת, אנחנו נעשה את ההתאמות שלנו, את הרענונים שאנחנו חושבים שצריך ונבוא מוכנים למשחק. השבוע התחיל לנו טוב, אנחנו נשתדל גם להמשיך אותו כך".

בתוך כך, תובע ההתאחדות החליט להעמיד לדין את מ.ס אשדוד והפועל באר שבע עקב כך שלטענתו, הקבוצות לא שמרו על הנחיות הקורונה במשחק ביניהן.

״כעשרים דקות לפני שריקת הפתיחה הבחנתי במספר ילדים הנכנסים לאצטדיון יחד עם אנשים מבוגרים״, נכתב בדבריו, ״הגעתי ליציע הכבוד והבחנתי שם בחמישה ילדים. הערתי את תשומת ליבם של מתאמת האירוע, מנהל האירוע ומפקד כוח המשטרה. מפקד הכוח טען שאין הדבר בתחום אחריותו. מאתמת האירוע ניסתה לטפל בנושא, אך לא הצליחה. מנהל האירוע לא פתר את הנושא. חלק מהילדים הולבשו בוסט של מביאי כדורים וישבו בתחום המגרש בנוסף ל-8 מביאי הכדורים שנכחו כבר בתחום המגרש, השאר נשארו ביציע. חלק מהשחקנים המחליפים של ב״ש לא עטו מסיכות כראוי למרות מספר פניות. גם השחקנים שהוחלפו וירדו לספסל, לא שמו מסיכות״.

מ.ס אשדוד מול הפועל באר שבע. צילום: טל אקוקה

הרכב משוער: יואב ג'ראפי; טום בן זקן, ננאד סבטקוביץ', ניר ברדע, טימותי אוואני, מונטרי קהאמני; רועי גורדנה, מוסא בגאיוקו, מוחמד כנעאן; שגיב יחזקאל, פאהד באיו.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר