שחקני מ.ס אשדוד חוגגים. צילום: טל אקוקה

מ.ס אשדוד רשמה ניצחון גדול: 2-0 על הפועל באר שבע

האשדודים חזרו למסלול הניצחונות לאחר שני הפסדים רצופים מול בני יהודה ומכבי חיפה. שלומי אזולאי פתח את החגיגה עם בעיטה חופשית מרהיבה, ושגיב יחזקאל קבע את התוצאה 5 דקות לאחר מכן

פורסם בתאריך: 21.11.20 21:41

     

לאחר שני הפסדים רצופים מול בני יהודה ומכבי חיפה, מ.ס אשדוד חזרה הערב (שבת) הביתה ואירחה באצטדיון ה יא׳ את הפועל באר שבע. אשדוד חסרה שחקני מפתח בדמות השוער הפצוע רועי משפתי והבלם טימותי אוואני שנמצא בארץ מולדתו אוגנדה.

למרות זאת, האשדודים פתחו את המשחק בסערה. בדקה ה-21, בלם האורחים לואי טאהא ביצע עבירה על רועי גורדנה על סף הרחבה. שלומי אזולאי שאוהב מאוד את הזווית הזאת על סף הרחבה בעט בעיטה חופשית נהדרת מעל החומה, הכדור פגע במשקוף ונכנס אל השער. 1-0 מ.ס אשדוד.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




5 דקות בלבד לאחר מכן, אשדוד הכפילה את היתרון כששגיב יחזקאל התחיל וסיים את המהלך. יחזקאל מסר שמאלה למגן הגנאי מונטרי קמהאני, המשיך לעשות תנועה לעבר הרחבה, הגיע להרמה של קמהאני ונגח חזק פנימה לפינה השמאלית של אוהד לויטה. 2-0 למ.ס אשדוד זו גם הייתה תוצאת המחצית.

שגיב יחזקאל לאחר השער שכבש. צילום: טל אקוקה

למחצית השנייה אשדוד עלתה בצורה קצת יותר מבוקרת, גם בעקבות כך שמאמן הפועל באר שבע, יוסי אבוקסיס החליט לוותר על מערך שלושת הבלמים ועבר למערך התקפי יותר כשביצע 3 חילופים כבר בהפסקת המחצית. לאחר מחצית שנייה בה שחקניה נלחמו למרות העייפות, המאמן רן בן שמעון צעק ועודד מהקווים ללא הפסקה ואף ביצע 5 חילופים, אשדוד הצליחה לצאת כשידה על העליונה ולחזור אל מסלול הניצחונות, עם 2-0 יוקרתי על הפועל באר שבע.

מ.ס אשדוד מול הפועל באר שבע. צילום: טל אקוקה

הרכב מ.ס אשדוד: יואב ג׳ראפי, טום בן זקן, ננאד סבטקוביץ׳, ניר ברדע, מונטרי קמהאני, רועי גורדנה, מוסא בגאיוקו, שלומי אזולאי, מוחמד כנעאן, שגיב יחזקאל, דין דוד.

הרכב הפועל באר שבע: אוהד לויטה, אור דדיה, שיר צדק, לואי טאהא, מריאנו בריירו, שון גולדברג, מרואן קבהא, ז׳וסוואה, תומר יוספי, ג׳ונתן אגודלו, אנתוני וארן.

אצטדיון: יא׳ אשדוד

שופט המשחק: לירן ליאני

ננאד סבטקוביץ׳ עולה לכדור גובה. צילום: טל אקוקה

רועי גורדנה. צילום: טל אקוקה

הקפטן טום בן זקן. צילום: טל אקוקה

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר