רן בן שמעון. צילום: דוברות מ.ס אשדוד

מחר (שבת): מ.ס אשדוד תארח את הפועל באר שבע

מאמן מ.ס אשדוד, רן בן שמעון: ״הפועל באר שבע יריבה לא פשוטה? גם אנחנו יריבה לא פשוטה״

פורסם בתאריך: 20.11.20 15:47

     

לאחר שני הפסדים רצופים במשחקי החוץ מול בני יהודה ומכבי חיפה, מ.ס אשדוד תחזור הביתה מחר (שבת, 18:45) ותארח באצטדיון ה יא׳ בעיר את הפועל באר שבע.

שוערה הראשון של הקבוצה, רועי משפתי סובל ממתיחה וייעדר מהמשחק, מי שיחליפו בין הקורות הוא יואב ג׳ראפי. גם צמד האוגנדים של אשדוד, פאהד באיו וטימותי אוואני בספק למשחק. מי שצפויים לחזור להרכב הקבוצה הם הבלם ננאד סבטקוביץ׳ שריצה עונש הרחקה מול מכבי חיפה, וכוכב הקבוצה הקשר שלומי אזולאי שעלה במשחק מול מכבי חיפה מהספסל.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




מאמן מ.ס אשדוד, רן בן שמעון אמר לקראת המשחק: ״הפועל באר שבע יריבה לא פשוטה? גם אנחנו יריבה לא פשוטה. ההכנה למשחק היא קודם כל הכנה פנימית שלנו, אנחנו צריכים לבוא בצורה הטובה ביותר שלנו. יש פה חבר׳ה שעבדו טוב בשבועיים האלה, היה כיף להתחבר בחזרה עם כל שחקני הנבחרות, שחקנים שהיו עם קצת פציעות, ככה שבסך הכל הסגל שלנו בסדר גמור, הקבוצה נראית טוב ואנחנו מקווים לעשות תוצאה טובה. אני לא מכין אליבי לשום דבר, צריך לבוא למשחק נקיים ומי שיהיו יותר טובים ינצחו, אני צריך לדאוג לקבוצה שלי שתגיע מוכנה״.

חלוץ הקבוצה, דין דוד הוסיף: ״ההרגשה לקראת המשחק היא טובה. עשינו הכנה טובה, אנחנו מוכנים, אנחנו מתאמנים טוב. נבוא לשחק את הכדורגל שלנו ואני מקווה שנעשה תוצאה טובה״.

דין דוד. צילום: דוברות מ.ס אשדוד

הרכב משוער: יואב ג׳ראפי, טום בן זקן, ניר ברדע (טימותי אוואני), ננאד סבטקוביץ’, מונטרי קמהאני, רועי גורדנה, מוסא בגאיוקו, שלומי אזולאי, מוחמד כנעאן, דין דוד, שגיב יחזקאל.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר