עמרי קושמרו. כוכב המשחק. צילום: הפועל אשדוד כדוריד

פתחה ביד ימין: הפועל אשדוד ניצחה במחזור הפתיחה של ליגת הכדוריד

הפועל אשדוד פתחה את העונה בצורה טובה, כשגברה במשחק חוץ על אלופת עונת הקורונה, מכבי ראשל"צ בתוצאה 29-24. עמרי קושמרו ואסף בן גוזי הובילו את החבורה האדומה מאשדוד

פורסם בתאריך: 14.11.20 17:25

     

הפועל אשדוד פתחה את העונה בשישי האחרון כשיצאה למשחק חוץ באולם "בית מכבי" מול האלופה הנוכחית, אלופת עונת הקורונה והיריבה הגדולה, מכבי ראשל"צ. הקבוצה המקומית חסרה את ירמי סידי, רותם סגל ואת צמד הבוסנים איוון קראצ'יץ' וגאפר חדזמיורביץ', ואילו האשדודים חסרו את הזר הבכיר גאבור לאנגהאנס הגרמני.

אשדוד פתחה את המשחק בסערה, עם ריצת 5-1 שאילצה את המאמן המקומי לקחת פסק זמן כבר לאחר 5 דקות. האדומים לא איבדו את היתרון לאורך כל המשחק, שלטו במשחק באופן מוחלט והציגו כדוריד טוב. בסיומו של המשחק ירדו מהפרקט ניצחון 29-24 על הצהובים מראשון לציון.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




מאמן הקבוצה, אולג בוטנקו, אמר לאחר המשחק: "כל משחק יעזור לנו לשפר את היכולת. אנחנו מתחילים עם הדברים שעבדנו עליהם בעונות הקודמות, ובהמשך נעשה התאמות. אנחנו עם רגליים על הקרקע, העונה זה יכול להיות הכל או כלום. תהיה תחרות די חזקה בליגה".

אולג בוטנקו. צילום: מני אלגריסי

כבשו להפועל אשדוד: עומרי קושמרו 7, אסף בן גוזי 5, ולדי קופמן וניבו לוי 4 כ"א, גיא קורדובה 3, ישראל ביטרמן, איתי סויסה ולו אקסברוד 2 כ"א. שוערים – טומיסלאב סטויקוביץ 5 עצירות מ-15 (33%), מילוש רגיצ'יץ' 8 מ-22 (36%).

אסף בן גוזי. צילום: הפועל אשדוד כדוריד

יו״ר המועדון עופר קושמרו ביציע. צילום: הפועל אשדוד כדוריד

לו אקסברוד. צילום: הפועל אשדוד כדוריד

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר