שחקני מכבי אשדוד. צילום: אורי קריספין

רק לעלות, זה מה שנותר: קבוצת הכדורסל מכבי אשדוד פותחת עונה

לאחר עשור בליגת העל, בשלישי מכבי אשדוד תפתח את העונה בליגה הלאומית כשתארח את הוד השרון. הצהובים הרשימו השבוע למרות הפסד במשחק מול אלופת המדינה מכבי ת"א והמאמן עופר רחימי מאמין בקבוצתו: "מקווה שנצליח לעמוד במשימה ולעלות לליגת העל"

פורסם בתאריך: 14.11.20 21:36

     

לאחר עשור מוצלח בליגת העל, העונה שעברה הייתה עונה מזעזעת עבור מכבי אשדוד, עונה שבסיומה הצהובים מצאו את עצמם בליגת המשנה. כעת, למכבי אשדוד יש מטרה אחת ברורה, לעלות בחזרה בסיום העונה לליגת העל. בהתחשב בעובדה שמספר העולות עלה העונה לשתי קבוצות, באשדוד יודעים שהם חייבים להצליח ולהגשים את המטרה.

לשם כך מונה המאמן עופר רחימי, שבשיא הקריירה הוביל את מכבי חיפה לגמר הפיינל פור. רחימי בנה סגל חזק אותו צפויים להוביל הפורוורד דוארנד סקוט, ככל הנראה הזר הטוב בליגת המשנה, והרכז המתאזרח ארתור רוזנפלד ששיחק בכל הנבחרות הצעירות של צרפת וניחן בראיית משחק ומסירות משובחות. הזר השני של אשדוד הוא הסנטר הסנגלי עבדולאיי גויא, שהיה שחקן ההגנה המצטיין בליגת המשנה בטורקיה בעונה החולפת. את הסגל הישראלי ירכיבו עמית אלון, נועם לייש, אריאל ז'אנו, דולב דרפאיץ', שגיב דוד, דביר רינגוולד, נדב ינקוביץ', יוגב לוי ורביב פיטשון. שילוב של צעירים מוכשרים ושחקנים מוכחים וטובים בליגה הלאומית.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




הליגה תיפתח ביום שלישי הקרוב ואשדוד תארח את הפועל הוד השרון. הליגה בעצם מתחילה מהמחזור החמישי, כי ארבעת המחזורים הראשונים נדחו בגלל הסגר ויושלמו בהמשך. הצהובים רשמו השבוע ניסוי כלים רשמי אחרון לפני המשחק הראשון בליגה, כשאירחו במסגרת הסיבוב הראשון של גביע המדינה את מכבי תל אביב והפסידו לאחר משחק צמוד בתוצאה 75-69.

באשדוד יכולים להיות מעודדים מהיכולת שהציגו מול אלופת המדינה. האשדודים עמדו שווה בשווה עם מכבי תל אביב הגדולה ובהחלט יכלו גם לנצח את המשחק. דוראנד סקוט וארתור רוזנפלד הוכיחו כי הם שחקנים ברמה מעל הליגה השנייה. סקוט הציג משחק מפלצתי עם 28 נקודות, 8 ריבאונדים ו- 6 חטיפות ואילו רוזנפלד שסחב פציעה, היה בספק למשחק ואף לא התאמן באימון הבוקר ביום המשחק, רשם הופעה נהדרת עם 10 נקודות, 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים.

דוארנד סקוט. צילום: אורי קריספין

רגע לפני פתיחתה של הליגה הלאומית, אשדוד ערכה משחק אימון ביום חמישי האחרון וגברה על קריית מוצקין בתוצאה 82-80. מאמן הקבוצה עופר רחימי סיכם בריאיון ל "כאן דרום" את משחק הגביע מול מכבי תל אביב, ושיתף בתחושותיו לקראת פתיחתה של העונה.

עופר, איך אתה מסכם את המשחק מול מכבי תל אביב?

"אני שמח שהחברה נלחמו והאמינו. שיחקנו טוב, חבל. בסוף עשינו כמה טעויות ומכבי תל אביב קלעו סלים גדולים ולצערי ניצחו לאחר משחק צמוד. בכל מקרה אני שמח מהצורה בה השחקנים נלחמו, עכשיו צריך עכשיו להתרכז בליגה".

האמנת שזה יהיה ככה צמוד? הרבה חזו תבוסה.

"אני לא יודע למה אנשים ציפו, אנחנו האמנו בכל רגע שאנחנו מסוגלים לנצח את המשחק הזה. רצינו לנצח והיינו קרובים לעשות את זה, יש תחושה של החמצה, אבל מצד שני היו הרבה דברים טובים ואני שמח שנלחמנו ונתנו את הכל".

דוראנד סקוט וארתור רוזנפלד הרשימו במיוחד.

"אני מרוצה מהמשחק שלהם ומקווה שישתפרו עוד יותר. דוראנד שחקן ששיחק בארץ וכולם יודעים מה הרמה שלו, ואחרי ארתור עקבתי במשך לא מעט זמן ואני מקווה שהבחירה שלי בו תוכיח את עצמה".

ארתור רוזנפלד ואריאל ז׳אנו. צילום: אורי קריספין

איך התחושות לקראת פתיחת העונה בליגה הלאומית?

"אנחנו מתרגשים ודרוכים מאוד לקראת פתיחת העונה. אנחנו ממשיכים להתכונן ויש לנו משחק אימון עוד לפני כן מול קריית מוצקין. מצפה לנו כבר בפתיחת העונה סדרת משחקים קשה שתתחיל במשחק ביתי מול הוד השרון, הולכים להיות קרבות קשים מאוד השנה".

איפה נראה את מכבי אשדוד בסיום העונה?

"בעזרת השם נעמוד במשימה ונצליח לעלות לליגת העל. נעבוד קשה ונעשה את ההשתדלות שלנו ואני מקווה שהדברים יתחברו והקבוצה תחזור לליגת העל. אני אעשה כל מה שאני יכול עבור זה".

עופר רחימי. צילום: אורי קריספין

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר