הפועל אשדוד כדוריד, עונת 2020/21. צילום: מני אלגריסי

היום (16:05): קבוצת הכדוריד הפועל אשדוד תפתח את העונה

היום (16:05, שידור חי בערוץ 56) קבוצת הכדוריד הפועל אשדוד תפתח את הליגה והמסע להחזרת תואר האליפות לעיר כשתתארח אצל אלופת עונת הקורונה, מכבי ראשל"צ. מאמן הקבוצה, אולג בוטנקו: "המטרה היא לזכות בכל התארים"

פורסם בתאריך: 13.11.20 09:29

     

העונה שעברה הייתה מאכזבת במיוחד עבור קבוצת הכדוריד הפועל אשדוד. על המגרש אשדוד הציגה המשכיות לאליפות שלקחה עונה לפני כן ודהרה בצמרת הטבלה ביחד עם מכבי ראשל"צ. אך בעקבות התפרצות מגפת הקורונה, החליט איגוד הכדוריד לעצור את עונת 2019-20 ולהכתיר את מכבי ראשל"צ, שדורגה באותו הזמן במקום הראשון בטבלה, כאלופה.

יו"ר המועדון עופר קושמרו זעם על ההחלטה של האיגוד, אך גם זה לא עזר למועדון שאיבד בעל כורחו את תואר האליפות. אולם האדומים לא התייאשו. להפך, זה רק הגדיל להם את המוטיבציה להחזיר את האליפות לעיר. הפועל אשדוד רוצה ללכת גם השנה עד הסוף ולקחת את כל התארים האפשריים. לשם כך המועדון צירף שלושה שחקנים מהבכירים בליגת העל- ולדי קופמן, גיא קורדובה ועומר גרא. בנוסף, יותם טל שהיה חלק בעונת האליפות ההיסטורית חזר לקבוצה במטרה לקחת אחת נוספת, והשוער של מכבי דימונה מילוש רג'יצ'יץ חתם גם הוא באשדוד.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




עמודי התווך של הקבוצה- עמרי קושמרו, ישראל ויוסי ביטרמן, ניבו לוי, גאבור לאנגהאנס והשוער טומיסלב סטויקוביץ' ימשיכו להוביל אותה גם בעונה הקרובה. בפינה השמאלית צפויים לשחק הצעירים אסף בן גוזי ושחקן נבחרת העתודה שחזר מהשאלה במכבי דימונה, אור פרקש. גם איתי סוויסה, לו אקסבורד, עמית ישראל ואורי גז צפויים לקבל קרדיט העונה.

כבר במחזור הראשון של הליגה, הפועל אשדוד תתארח היום (שישי, 16:05) בבית מכבי למשחק עונה מול היריבה הגדולה ביותר בתחרות על תואר האליפות, אלופת עונת הקורונה מכבי ראשל"צ. אשדוד תחסר את הזר הגרמני גאבור לאנגהאנס, ששוהה במולדתו בשל סיבות אישיות. המשחק יועבר בשידור חי בערוץ 56.

גאבור לאנגהנס. האם אשדוד תסתדר בלעדיו מול מכבי ראשל"צ? צילום: משה דהן

רגע לפני שריקת הפתיחה, מאמנה של הפועל אשדוד ונבחת ישראל, אולג בוטנקו סיפר בריאיון ל "כאן דרום" על המטרות, השאיפות והתוכניות לעונה הקרובה. ויש.

אולג, איך ההרגשה לקראת פתיחת העונה?

"הרגשה טובה מאוד לחזור סוף סוף ולפתוח את הליגה. בעידן הלא פשוט הזה זה ממש לא מובן מאליו. אחרי פגרה כל כך ארוכה ותקופה של אי וודאות זה משמח מאוד לחזור. אנחנו לא מגיעים מוכנים ב-100 אחוז כי ההכנה לליגה לא הייתה אידיאלית כמו בכל עונה, אבל כבר ביום שישי אנחנו מתחילים במשחק קשה נגד מכבי ראשל"צ. אנחנו כל הזמן עם הפנים קדימה, במטרה להתאמן ולהשתפר. אנחנו נגיע מוכנים, נתחבר ונשתפר יותר ממשחק למשחק".

מה המטרות שלכם העונה?

"הפועל אשדוד היא אחת מקבוצות הצמרת של הכדוריד הישראלי בשנים האחרונות, ולכן כמובן שהמטרות והשאיפות במועדון זה לזכות את כל התארים. אני מאוד מאמין בקבוצה שלי, אבל באותה מידה יודע שיש לי תחרות חזקה, מכבי ראשל"צ, הפועל ראשל"צ ורמת השרון קבוצות מאוד חזקות. הכל יכול להיות, הכל פתוח, בטח בעידן הקורונה, אבל אנחנו יוצאים למשימה ואנחנו רוצים להחזיר את האליפות לאשדוד".

"מאמין בקבוצה שלי". אולג בוטנקו. צילום: מני אלגריסי

עד כמה הקהל יחסר לכם? הפועל אשדוד קבוצה שמביאה למשחקי הבית הרבה קהל יחסית לענף הכדוריד.

"הקהל יהיה חסר מאוד. יש לנו קהל נהדר שדוחף את הקבוצה קדימה ויש לנו חיבור טוב איתו. אני מקווה שבהמשך העונה המשאלה שלנו תתגשם והקהל יחזור למגרשים, זה יכול לעזור לנו מאוד".

ייצוא השחקנים מהארץ לאירופה בשנים האחרונות מצליח מאוד עם 12 ליגיונרים ישראלים באירופה. מי לדעתך מהשחקנים באשדוד יכולים לצאת לקבוצה באירופה?

"אחד מהליגיונרים הוא אשדודי שהיה איתנו בעונת האליפות, אדיר כהן, ויש לנו  בקבוצה את ניבו לוי ששיחק בעבר בחו"ל וחזר לארץ. חוץ מזה יש לנו שחקני בית צעירים שעברו פרויקטים ונבחרות כמו עמרי קושמרו, אור פרקש, לו אקסבורד ואיתי סוויסה ואני מאמין שיש להם פוטנציאל לשחק באירופה ולהצליח. הכל שאלה של רצון והשקעה".

האם אתה מתכוון להעניק יותר קרדיט לשחקני בית צעירים העונה?

"בשנה שעברה רוב שחקני הבית הצעירים עוד לא היו בשלים לגמרי. אך העונה הם בשלים יותר והם חלק לגיטימי לגמרי בקבוצה, אנחנו בונים עליהם ובנינו את הקבוצה גם עליהם. שחקני בית ושחקנים צעירים זה דבר חשוב מאוד למועדון. אנחנו רוצים לקדם אותם ושיהיו חלק משמעותי. המטרה שלי היא להכניס אותם חזק לאימונים, לבנות ולקדם אותם. אחד מהיעדים של הפועל אשדוד כמועדון זה לקדם שחקני בית, המועדון דואג להשקיע בשחקני בית ולתת להם במה".

אור פרקש. אחד הצעירים המבטיחים שצפוי לקבל קרדיט משמעותי העונה. צילום: משה דהן

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר