מכבי אשדוד מול מכבי תל אביב. צילום: דוברות מכבי אשדוד

נתנה פייט: מכבי אשדוד הפסידה 75-69 למכבי תל אביב

במשחק הרשמי הראשון שלה העונה, מכבי אשדוד אמנם הודחה מגביע המדינה לאחר הפסד ביתי למכבי תל אביב, אך יכולה להיות מעודדת מכך שהציגה יכולת נהדרת ועמדה שווה בשווה עם אלופת המדינה

פורסם בתאריך: 9.11.20 22:04

     

היורדת הטרייה לליגה הלאומית, מכבי אשדוד פתחה הערב (שני) את העונה באופן רשמי כשאירחה במסגרת הסיבוב הראשון של גביע המדינה את אלופת המדינה מכבי תל אביב.

אשדוד פתחה את המשחק בצורה מצוינת מבחינתה והצליחה לעמוד שווה בשווה עם מכבי תל אביב, שנגמר ביתרון נקודה לתל אביביים, 20-19. ברבע השני האורחים התאוששו מעט, אך אשדוד עדיין נשארה בעניינים. תוצאת המחצית הייתה 41-32.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




לרבע השלישי הצהובים של עופר רחימי עלו נחושים, וחזרו למשחק ובגדול, הרבה בזכות פעולות נהדרות של הגארד היהודיצרפתי ארתור רוזנפלד, שבכלל היה בספק למשחק בשל פציעה. הרבע השלישי הסתיים ביתרון מזערי לאלופה, 57-55.

המשחק המשיך להיות צמוד גם ברבע האחרון. מכבי תל אביב לא הצליחה לברוח ליתרון משמעותי, אך הצליחה לשמור על היתרון שלה עד לסיום. המשחק הסתיים בניצחון תל אביבי, בתוצאה 75-69.

מכבי אשדוד מול מכבי תל אביב. צילום: דוברות מכבי אשדוד

מכבי אשדוד אמנם הפסידה, אך עופר רחימי יכול להיות מרוצה מאוד מהמשחק שהציגה קבוצתו הערב. האשדודים עמדו שווה בשווה עם מכבי תל אביב הגדולה ובהחלט יכלו גם לנצח את המשחק. אם במשחק הרשמי הראשון של אשדוד העונה היא הציגה כזו יכולת, אז היא בהחלט בדרך הנכונה לחזרה לליגת העל.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר