טל איילה. צילום: מדיה אדומים אשדוד

האדומים צירפו שחקנים חדשים ועלו שלב בגביע המדינה

טל איילה ובר מלול צורפו לקבוצת הכוכבים של יובל נעים והפועל אדומים אשדוד, שעלתה אוטומטית שלב בגביע המדינה בעקבות פרישתה של היריבה, מכבי שעריים, מהמפעל

פורסם בתאריך: 9.11.20 16:31

     

הפועל אדומים אשדוד לא עוצרת. לאחר צירופו של המגן השמאלי בן תורג׳מן, יובל נעים ויאיר אזולאי ממשיכים בבניית הסגל לקראת העונה הקרובה בליגה א׳ דרום. האדומים צירפו לשורותיהם שני שחקני רכש חדשים- טל איילה ובר מלול.

איילה (31) משחק כקשר התקפי וכשחקן כנף. עד לפני 4 שנים עוד היה שחקן הרכב לגיטימי בליגת העל כששיחק במדי מכבי נתניה, הפועל כפר סבא ובהפועל אשקלון תחת יובל נעים. לאחר מכן עבר גם בהפועל רעננה וירד לליגה הלאומית שם שיחק במדי הפועל רמת גן. בעונה שעברה איילה שיחק בליגה א׳ דרום במדי מכבי יבנה ונורדיה ירושלים וכעת הוא מתאחד עם יובל נעים בהפועל אדומים אשדוד.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




איילה אמר לאחר חתימתו במועדון: ״אני שמח מאוד לחתום בהפועל אדומים אשדוד, זו זכות גדולה עבורי ללבוש את המדים האדומים ולהיות חלק ממועדון גדול ועם שאיפות גבוהות. אני שמח לחזור ולשתף פעולה עם המאמן יובל נעים וביחד עם הצוות המקצועי יאיר אזולאי, עידן שריקי ועוד, שיהיה לנו בהצלחה. נעשה הכל כדי לעמוד במטרות שלנו והכי חשוב לשמח את הקהל שלנו, מחכה כבר לפתוח את העונה ולשמח את הקהל המדהים הזה. שיהיה לכולנו בהצלחה״

טל איילה. צילום: מדיה אדומים אשדוד

מלול (19) משחק בעמדת הבלם. הוא שיחק בקבוצות השונות במחלקת הנוער של הפועל באר שבע, ובתקופה האחרונה נבחן בהפועל אדומים אשדוד ולאחר שהרשים את הצוות המקצועי צורף לסגל לעונה הקרובה.

לאחר חתימתו, אמר הבלם הצעיר: ״אני מתרגש ושמח מאוד לחתום בהפועל אדומים אשדוד. ראיתי ועקבתי אחרי הקבוצה בשנים האחרונות וללא ספק מדובר במועדון איכותי עם שאיפות גבוהות להיות בצמרת הכדורגל הישראלי, זו זכות עבורי לשחק לצד שחקנים וצוות מקצועי בעל ניסיון רב וכזה שיש הרבה מה ללמוד ממנו. מחכה בצפייה ללמוד מהם, להתקדם, להתפתח ולעשות הכל כדי לעמוד במטרות הקבוצה. שתיהיה לנו עונה מוצלחת״.

בר מלול. צילום: מדיה אדומים אשדוד

בתוך כך, הקבוצה תארח את הפועל אשקלון למשחק הכנה ביום שישי הקרוב (10:00) במגרש הסינטטי בעיר. האדומים היו אמורים להתארח אצל מכבי שעריים למשחק רשמי ראשון ב 24.11, במסגרת הסיבוב הראשון של גביע המדינה, אך בעקבות פרישתה של מכבי שעריים מהמפעל, המשחק לא יתקיים והאשדודים עלו אוטומטית לשלב הבא בגביע.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר