מ.ס אשדוד מול מכבי תל אביב. צילום: פבל

לאחר ההפסד למכבי חיפה: מ.ס אשדוד התחזקה בחלוץ חדש

מ.ס אשדוד צירפה זר שישי ואחרון, בדמות צ׳יקו אופואדו, החלוץ הניגרי שכיכב בשנתיים האחרונות במדי מכבי תל אביב וזכה עימה בשתי אליפויות

פורסם בתאריך: 8.11.20 13:02

     

לאחר ההפסד למכבי חיפה, מ.ס אשדוד סיכמה על צירופו של חיזוק מרשים בדמות צ׳יקו אופואדו (27), החלוץ ששיחק בשנתיים האחרונות במדי מכבי תל אביב וזכה עימה בשתי אליפויות תוך כדי שהוא כובש 16 שערים ומבשל שבעה.

החלוץ/שחקן הכנף הניגרי ישמש כזר השישי והאחרון של מ.ס אשדוד ובעצם יחליף את סמואל אלאבי שעזב לאחרונה ללוצרן השוויצרית. אופואדו יעבור בדיקות קפדניות על מנת לברר את מצבו הרפואי, זאת לאחר שלא שיחק כדורגל באופן מקצועי מחודש פברואר, כשקרע את הגיד הארבע ראשי במשחק הדרבי התל האביבי, עבר ניתוח ונכנס לתקופת שיקום ממושכת. זאת גם הסיבה העיקרית לכך שהצהובים מתל אביב העדיפו שלא לחדש לו את החוזה במועדון.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




לקראת החתימה באשדוד, החלוץ צפוי לנחות הלילה (בין ראשון לשני) בישראל אחרי שיגיע בטיסה מניגריה. הוא ייאלץ לשהות בבידוד של שבועיים.

רגע לפני יציאתו לשדה התעופה, ערך אופואדו ריאיון עם יניב טוכמן מוואלה ספורט ואמר: "לפני כמה ימים צילצל אליי הנשיא של אשדוד (ג׳קי בן זקן) ודיברנו. הוא הראה לי שהוא רוצה אותי. אמרתי לו שאני בריא לגמרי כבר שלושה חודשים ושאני מתאמן בניגריה בצורה מסודרת על מגרש כדורגל ובחדר הכושר. החלטנו שאנחנו סוגרים על חוזה עד סוף העונה והנה אני אורז את הדברים לקראת הטיסה. הפציעה מאחוריי ואני בריא לגמרי כבר יותר משלושה חודשים. אין לי שום בעיה לשחק".

החלוץ הניגרי נזכר בשער הניצחון שכבש באצטדיון ה יא׳ במפגש בין הקבוצות: ״אני זוכר את המשחק היטב. זה היה קשה. תמיד קשה לשחק באשדוד. כבשתי בדקה ה-70 אחרי שנלחמנו כל המשחק״.

לסיום, הרכש החדש של מ.ס אשדוד שיבח את כוכב הקבוצה, שלומי אזולאי: ״אני מכיר מאשדוד את שלומי אזולאי. יש לו כדורים מצויינים. כל חלוץ רוצה קשר כזה לידו״.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר