רן בן שמעון. צילום: טל אקוקה

רן בן שמעון העביר ביקורת על השופטים, שהגישו תלונה כנגדו

מאמנה של מ.ס אשדוד, רן בן שמעון בטוח שלא הגיע למכבי חיפה לקבל פנדל במשחק אתמול נגד קבוצתו, והעביר ביקורת חריפה כלפי השופטים בסיום המשחק. בעקבות כך, איגוד השופטים החליט להגיש תלונה כנגדו, ודרש מהתובע להעמידו לדין משמעתי

פורסם בתאריך: 8.11.20 12:37

     

מאמנה של מ.ס אשדוד, רן בן שמעון כעס מאוד על צוות השיפוט שהעניק אתמול פנדל למכבי חיפה במשחק בין הקבוצות. הוא השתדל לעצור את עצמנו אך לא הצליח, ובסיום אמר את דעתו כנגד השיפוט.

״אם אדבר אשב בחוץ על זה כמה שבועות אז מה שאני רוצה להגיד אני לא יכול להגיד״, הסביר בן שמעון, ובכל זאת לא הצליח להחזיק את הדברים בבטן: ״אבל ארז פפיר ישב בניידת של ה- VAR בשבוע שעבר, השופטים יושבים במקום ממוזג, ואז פפיר אומר לתת אדום לסבטקוביץ’ למרות ששבוע קודם שחקן הפועל ב״ש ז׳וסוואה נתן מרפק לשחקן ולא קיבל אדום. פפיר ויגאל פריד צריכים לתת את הדעת על זה, הם לא יכולים להמשיך לשפוט. לא ראיתי בחיים שחקן שלא קופץ עם הידיים למעלה, דניאל בר נתן לא הצליח להבין, הוא לא בא מהכדורגל, הם באים מכיתות, כל שבוע החוסר אחידות שלהם צועק לשמיים, ואם אגיד מה אני חושב על החבר’ה האלה אקבל הרחקה של כמה שבועות״.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




עוד הוסיף המאמן: ״אני לא רוצה להיות קורבן אבל כמה אפשר, בשבוע שעבר לא רציתי לדבר, אבל פריד צריך להתבייש, ראיתי את הווידאו אחרי המשחק. בדקה ה-44 הוא ראה שהשחקן קופץ, לפעמים הידיים עולות, זה בושה וחרפה שהוא רואה את זה 14 פעמים ועדיין מחליט שזה פנדל. זה לא נתפס ששבוע אחרי שבוע זה אותן טעויות מול אותן קבוצות. זה יצא מכל החורים. עשינו מחצית שנייה מדהימה. אני גאה בשחקנים שלי, הם נתנו מאמץ יוצא דופן, אני מאוד מחובר לקבוצה וגאה, נלך הביתה, נאכל קצת את הלב ונמשיך הלאה״.

בעקבות דבריו של בן שמעון, איגוד השופטים החליט להגיש תלונה כנגדו, ודרש מהתובע להעמידו לדין משמעתי.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר