הקפטן טום בן זקן מול נטע לביא וטאלב טוואטחה. צילום: טל אקוקה

נשארה רק עם המחמאות: מ.ס אשדוד הפסידה 2-1 למכבי חיפה

לאחר שספגה שני שערים, מאמנה של מ.ס אשדוד רן בן שמעון ביצע חילופים התקפיים ובעקבות כך הקבוצה שיחקה ללא רגשי נחיתות ולחצה את מכבי חיפה בסמי עופר. אך אשדוד הצליחה רק לצמק את התוצאה, ולמרות יכולת טובה רשמה הפסד 2-1 מול הירוקים

פורסם בתאריך: 7.11.20 21:50

     

במסגרת המחזור השישי של ליגת העל, מ.ס אשדוד התארחה באצטדיון סמי עופר בחיפה, למשחק קשה מול הטוענת לכתר מכבי חיפה. אשדוד הגיעה למשחק לאחר הפסד 1-0 מול בני יהודה, ואילו הירוקים לאחר שאיבדו יתרון 2-0 וסיימו בתיקו 2-2 מול יריבתם לצמרת מכבי תל אביב.

אשדוד עלתה בהרכב הגנתי ביותר שכלל חמישה שחקני הגנה ושלושה קשרים שאף אחד מהם לא בעל אופי התקפי. בדקות הראשונות של המשחק האשדודים שיחקו בונקר של ממש והסתגרו מול הירוקים, שלא הצליחו להגיע למצבים מסוכנים. 25 דקות מהפתיחה, מאמנה של מ.ס, רן בן שמעון התייאש והחליף את הקשר האחורי פיראס אבועקל, שירד ממרר בבכי אל הספסל, בקשר בעל אוריינטציה התקפית יותר, מוחמד כנעאן הצעיר.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, שחקן הרכש של אשדוד, מוסקא בגאיוקו שערך בכורה בהרכב הקבוצה והרשים במחצית הראשונה, שלח מרפק לראשו של מגן מכבי חיפה סאן מנחם בתוך הרחבה. תחילה, השופט דוד פוקסמן לא שרק לפנדל, אך אחרי שהתייעץ עם מערכת ה– VAR וצפה במקרה בעצמו, החליט להעניק פנדל לחיפה. במ.ס אשדוד סירבו לקבל את רוע הגזירה, רועי גורדנה התנפל על השופט בתלונות וספג כרטיס צהוב בעקבות כך, וגם המאמן רן בן שמעון והקפטן טום בן זקן התלוננו על הפסיקה של השופט, אך זה לא עזר לאשדודים כי חלוץ הירוקים ניקיטה רוקאביצה דייק מהנקודה הלבנה והעלה את קבוצתו ליתרון 1-0.

פאהד באיו. צילום: טל אקוקה

בדקה ה-59, בן שמעון זנח את מערך שלושת הבלמים, והכניס את הקשר ההתקפי שלומי אזולאי במקומו של הבלם גיל כהן. בנוסף, החליף את החלוץ פאהד באיו בחלוץ אחר, שגיב יחזקאל שחזר מפציעה. אך 3 דקות בלבד לאחר מכן, אשדוד ספגה את השער השני ממתפרצת של המקומיים, בסיומה הקשר צ׳ארון שרי בעט כדור חזק שפגע בבלם מ.ס ניר ברדע, שינה כיוון, הטעה את השוער משפתי ונכנס פנימה.

בדקה ה-71, אשדוד צימקה את התוצאה ל 2-1 לאחר שהרמה טובה של טום בן זקן מצאה את ראשו של שגיב יחזקאל שנגח פנימה. בן שמעון ביצע שני חילופים התקפיים נוספים כשהכניס אל הדשא את שחקני ההתקפה עוז בילו ויעקב בריהון. אשדוד שיחקה ללא רגשי נחיתות ולחצה ללא הרף את החיפאים, אך סיימה את המשחק בהפסד 2-1. למרות שאשדוד הייתה שווה לפחות נקודה במשחק בסמי עופר, היא רשמה הפסד שני ברציפות.

מאמן מ.ס אשדוד רן בן שמעון. צילום: טל אקוקה

הרכב מכבי חיפה: עומרי גלזר, ארנסט מאבוקה, בוגדן פלאניץ׳, עיאד חבשי, סאן מנחם, נטע לביא, חוסה רודריגז, צ׳ארון שרי, יהאב אל עביד, דולב חזיזה, ניקיטה רוקאביצה.

הרכב מ.ס אשדודרועי משפתי, טום בן זקן, ניר ברדע, טימותי אוואני, גיל כהן, מונטרי קמהאני, רועי גורדנה, פיראס אבועקל, מוסא בגאיוקו, דין דוד, פאהד באיו.

אצטדיון: סמי עופר, חיפה

שופט המשחק: דוד פוקסמן

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר