פנים חדשות בכדורגל הישראלי. פבריסיו סילבה. צילום: רויטרס.

מ.ס אשדוד: בונים את הסגל לעונה הקרובה

פבריסיו סילבה כבר כאן, סירושטיין ואלחמיד בסימן שאלה, רועי משפתי התמקם בראשל"צ וגדי קינדה אולי נוסע צפונה

פורסם בתאריך: 15.6.17 17:22

     

מ.ס אשדוד תפתח את אימוניה ב-2 ביולי, ועד אז מקווה לצרף שחקני מפתח ולעבות את הסגל שלה לקראת העונה הקרובה. ב-13 ביולי היא תצא למחנה אימונים של עשרה ימים במאריבור שבסלובניה, ושם יהיה נוכח הרכש הטרי של הקבוצה, הבלם הברזילאי פבריסיו סילבה.
סילבה בן ה-27, שמתנשא לגובה של 1.86 מטר, סיכם את תנאיו השבוע בעיר הנמל לעונה אחת עם אופציה לשתי עונות נוספות. הבלם שיחק בעונה האחרונה במדי האלופה היוצאת של רומניה, אסטרה ג'ורג'יו, ובמדיה רשם 30 הופעות ואף כבש שער אחד. בעונה שלפניה שיחק במדי האלופה הסרבית פרטיזן בלגרד, ובשורותיה רשם 22 הופעות וכבש שער אחד. לפני הגעתו לאירופה שיחק סילבה בכמה קבוצות בליגה הראשונה בברזיל, בהן קבוצות הפאר ואסקו דה גמה, פלומיננזה ופלמנגו, שבה גדל ושיחק מגיל שמונה עד גיל 20.
בצל החתמתו של הבלם הברזילאי בקבוצה מסתמן כי לפחות אחד מהבלמים הבכירים של הקבוצה בעונה החולפת, חאתם עבד אלחמיד או מיקי סירושטיין, יעזוב את הקבוצה, כאשר השיחות עם האחרון עדיין נמשכות. הפערים בין מ.ס אשדוד לסירושטיין עדיין קיימים, ולמרות הרצון בסביבת השחקן להתגמש, קיים סיכוי שבסופו של דבר יצטרף הבלם לבני יהודה או להפועל חיפה, המעוניינות בשירותיו ועוקבות אחרי מצבו באשדוד. באשר לאלחמיד, הרי כרטיס השחקן שלו שייך לגנט הבלגית, ולכן הדברים אינם תלויים במ.ס אשדוד. אלחמיד עצמו עשה קפיצת מדרגה השנה באשדוד לאחר שהוסט לעמדת הבלם, אך ירצה לשחק בגנט בעונה הבאה כדי לחזור לנסות את מזלו בזירה האירופית. עם זאת, אם אשדוד לא תצליח להגיע להבנות עם סירושטיין, היא תעשה כל שביכולתה כדי לשמר את אלחמיד ולצוות אותו במרכז ההגנה יחד עם הזר פבריסיו סילבה.
מנגד, רועי משפתי (25), שוערה השני של מ.ס אשדוד, הושאל השבוע לעירוני ראשל"צ מהליגה הלאומית, מתוך מטרה לצבור דקות משחק כשוער ראשון בקבוצתו של אייל ברקוביץ'. כמה קבוצות הביעו עניין בשוער הצעיר, אך משפתי העדיף לחתום בקבוצה מעיר היין עקב הקרבה למקום מגוריו. בעקבות כך השוער בן ה-23, ירדן קרישטול, הצטרף למועדון האשדודי לחוזה של חמש שנים, לאחר שנרכש מקבוצתו הפועל עכו. קרישטול ישמש העונה שוער נוסף ליואב ג'ראפי.

מראשון לאשדוד. משפטי הקבוצה מעיר היין. צילום: עירוני ראשל"צ.

לאחר שהחלק הקדמי היה עקב האכילס שלו בעונה החולפת, רן בן שמעון ירצה כמובן לחזק את ההתקפה וינסה להחזיר את האקס, מאוריסיו קורדיירו, ששיחק במועדון בעונת 2016/2015, כשמ.ס שיחקה בליגת המשנה. בקבוצה מקווים כי מאוריסיו ישוחרר מקבוצתו הנוכחית, עירוני קריית שמונה, וסבורים כי לא צפויה להיות בעיה לצרפו, בשל העובדה שהחלוץ מחובר מאוד לעיר הנמל ולאנשי הקבוצה וזוכה להערכה מקצועית רבה.

מכבי חיפה בעקבות גדי קינדה

מ.ס אשדוד עשויה בקרוב להיפרד משחקן נוסף שגדל במחלקת הנוער שלה ועתיד להתקדם לקבוצה גדולה יותר. אחרי מיכאל אוחנה וניב זריהן, שקודמו להפועל באר שבע, מכבי חיפה היא זו שכעת מנהלת משא ומתן עם מ.ס אשדוד. קינדה הביע את רצונו לעבור למועדון מהכרמל, וכעת כאמור שני המועדונים יצטרכו להגיע להסכמות. קינדה בן ה-23 גדל במחלקת הנוער של אשדוד ועלה לקבוצה הבוגרת בשנת 2011, כשהיה בן 17 וחצי בלבד.

בחזרה לאשדוד. גדי קינדה. צילום: אורי קריספין.

החל מעונת 2014/2013 הפך קינדה לשחקן קבוע בבוגרים, ובאותה עונה גם ערך את הופעת הבכורה שלו בנבחרת הצעירה של ישראל. בעונה שעברה רשם קינדה מאזן של שער אחד ושני בישולים, ולמרות המאזן הדל עתיד לעבור לאחד ממועדוני הפאר בכדורגל הישראלי. עבור אור אינברום, לעומת זאת, טרם הוגשה הצעה רשמית מקבוצה מסוימת, אך סביר להניח כי במהלך עונת המלפפונים הביקוש עבורו יקבל תאוצה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר