רן בן שמעון. צילום: דוברות מ.ס אשדוד

הערב (20:30): מ.ס אשדוד תתארח אצל בני יהודה

במסגרת מחזור החזרה של ליגת העל, מ.ס אשדוד תתארח הערב (20:30) באצטדיון בלומפילד שביפו אצל בני יהודה. אשדוד תחסר את יחזקאל הפצוע ואת שלו הרוש שנדבק בקורונה, כשגם כוכב הקבוצה שלומי אזולאי נמצא בספק למשחק. רן בן שמעון: ״כיף גדול לחזור״

פורסם בתאריך: 1.11.20 08:28

     

לאחר פגרה ארוכה, ליגת העל חוזרת. מ.ס אשדוד תתארח הערב (20:30) באצטדיון בלומפילד ביפו, תפגוש את בני יהודה, ותרצה לרשום ניצחון שלישי ברציפות בליגה.

השבוע אשדוד קיבלה בשורות רעות עם הידיעה כי קשר הקבוצה הצעיר שלו הרוש נדבק בקורונה ונכנס לבידוד. למרבה המזל, אף אחד מהמועדון לא נדבק ממנו. כולם עברו בדיקת קורונה ויצאו שליליים.

בנוסף, חלוץ הקבוצה שגיב יחזקאל נפצע השבוע באימון ולאחר הבחנה של הרופאים, נמצא כי סובל מקרע בשריר הארבע ראשי. הוא צפוי להיעדר למשך שלושה שבועות מהמגרשים. גם כוכב הקבוצה שלומי אזולאי לא כשיר במאת האחוזים ולא בטוח שיפתח בהרכב, שכן הוא חש רגישות ברגלו בעת אימון המסכם והוחלף במהלך תרגול ההרכב על ידי פיראס אבו עקל.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




בגזרת שחקני הרכש, הקשר האחורי מוסא בגאיוקו צפוי לערוך בכורה בקבוצה, ואילו שחקן הרכש השני עומרי בן הרוש כלל לא צפוי להיכלל בסגל למשחק. פאהד באיו, החלוץ שהגיע בקיץ ולא זכה להרבה דקות עד כה ככל הנראה יפתח בהרכב הקבוצה בעקבות פציעתו של שגיב יחזקאל.

הרכב משוער: רועי משפתי, טום בן זקן,  ננאד סבטקוביץ׳, טימותי אוואני, מונטרי קמהאני, רועי גורדנה, שלומי אזולאי (פיראס אבו עקל) מוסא בגאיוקו, מוחמד כנעאן, דין דוד, פאהד באיו.

שגיב יחזקאל ושלומי אזולאי. האחד פצוע, האם השני יתאושש וישחק? צילום: טל אקוקה

״הליגה חוזרת? מרגיש כמו סדרת סרטי רמבו, חוזרת בפעם השלישית כבר״, התבדח מאמן מ.ס אשדוד רן בן שמעון על חזרת הליגה לפעילות, והוסיף: ״כיף גדול לחזור לחוויות ולמשחקים, אנחנו רעבים לשחק. אנחנו עושים את המיטב במסגרת האפשרויות במצב הזה, זה המצב של כולם, כולם שווים כרגע. צריך להפיק מהמצב הזה את המירב, להסתגל אליו, להבין אותו ולדעת איך מתנהגים ולעשות את ההתאמות המתאימות״.

עוד הוסיף בן שמעון: ״עבר הרבה זמן מהמשחק האחרון, הניצחון במשחק הקודם על מכבי פתח תקווה היה אחרי תקופת הכנה ועכשיו אנחנו אחרי תקופה שהיינו בבית ולא עשינו כלום, ככה שאין לנו שום מומנטום, זה כאילו לא עשינו כלום אבל זה גם לא משנה, כי כולם שווים ולאף אחד בליגה אין לא מומנטום חיובי ולא מומנטום שלילי. התכוננו לכל שיטות המשחק של בני יהודה ולכל משחק אנחנו עושים את ההתאמות המתאימות״.

על שחקני הרכש שהצטרפו לאחרונה, אמר המאמן: ״מוסא בגאיוקו הגיע מקבוצה בה שיחק תקופה ארוכה והוא נמצא בכושר טוב. לעומרי בן הרוש ייקח קצת יותר זמן להיכנס לעניינים כי הוא לא שיחק במשך תקופה מסוימת. הוא שחקן טוב ואישיות יוצאת מן הכלל. גם אם ייקח לו עוד טיפה זמן לחזור אין לי ספק שמ.ס אשדוד תהנה ממנו״.

רן בן שמעון. צילום: דוברות מ.ס אשדוד

שחקן הקבוצה, רועי גורדנה שנרגש במיוחד מחזרת הליגה לפעילות, אמר: ״אנחנו מאוד שמחים ומתרגשים לחזור לרוטינה של המשחקים, אני מקווה שזה הסגר השני והאחרון ושנחזור מהר לעניינים. אנחנו צריכים לעשות משחק טוב מבחינתנו, נשים לב לדברים הקטנים, יש לנו קבוצה טובה. משחק לא קל מול בני יהודה בחוץ, בע״ה נחזור עם תוצאה טובה. הפגרה הזאת זה משהו שנכפה על כולנו, לא רק על מ.ס אשדוד או על קבוצה מסוימת, היו אותן בעיות לכולם. אני מקווה שנצא מזה הכי טוב שאפשר ונעשה תוצאות טובות״.

במפגש האחרון בין הקבוצות, במשחק שנערך במסגרת גביע הטוטו, אשדוד הביסה את בני יהודה בתוצאה 5-1. אך גורדנה לא מתרגש מכך ולא מייחס לזה יותר מידי חשיבות: ״זה כבר לא רלוונטי, זה היה ונגמר, גביע הטוטו זה גביע הטוטו, ליגה זה ליגה. יהיה משחק קשה, מי שתצליח לשים לב לפרטים הקטנים, להתאמות הנכונות, תהיה מוכנה למשחק הזה, היא זו שתשיג את התוצאה הטובה מבחינתה ואני מקווה שזה יהיה אנחנו״.

רועי גורדנה. צילום: דוברות מ.ס אשדוד

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר