שחקני מ.ס אשדוד חוגגים. צילום: לירון מולדובן

מחר (רביעי): מ.ס ומכבי אשדוד יחזרו להתאמן

לא צריך להירשם יותר לשום ליגות הזויות כדי להתאמן. מחר (רביעי) קבוצת הכדורגל של מ.ס אשדוד, קבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד וכל הקבוצות המקצועניות בליגות הכדורגל והכדורסל יחזרו להתאמן באישור של משרד הבריאות

פורסם בתאריך: 13.10.20 12:09

     

משרד התרבות והספורט הודיע כי בתיאום עם משרד הבריאות, הוחלט על חזרתן לאימונים של כל הקבוצות המקצועניות בשתי הליגות הראשונות בכדורגל ובכדורסל, הקבוצות יחזרו להתאמן כבר מחר (רביעי). המשחקים בליגת העל בכדורגל אמורים להתחדש ב-31 באוקטובר.

קיום האימונים ולאחר מכן חזרת הליגות אושר ע”י שר הבריאות יולי אדלשטיין. כשהדבר יאושר סופית, יתקיים על פי מתווה של בידוד ביתי מחמיר לשחקנים ולצוות כולו, זאת כדי להבטיח את בריאותם של כל הנוגעים בדבר. יחד עם משרד הספורט והשר טרופר, מי שהוביל את המהלך לקבלת ההחלטה היה יו”ר המנהלת, ארז כלפון, שניהל את המשבר אל מול הגורמים הרלוונטיים והיה מולם בקשר רציף.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




שר התרבות והספורט חילי טרופר אמר: "הבטחנו כי ניאבק על חזרתו של הספורט הישראלי ואני שמח בהחלטה החשובה אליה הגענו בתיאום עם משרד הבריאות. שר הבריאות יולי אדלשטיין גילה הבנה למצב הקשה ואני מודה לו על ההקשבה והמחויבות לנושא. המשך רציפות הענף חשובה וקריטית הן מבחינה כלכלית והן מבחינה מורלית עבור הציבור הישראלי כולו. נמשיך לפעול במרץ ובאחריות כדי שכלל הספורטאים וענפי הספורט יוכלו לשוב לפעילות בצורה בטוחה ושמאות אלפי האוהדים יוכלו ליהנות ממשחקים ותחרויות".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר