שחקני מכבי אשדוד. צילום: דוברות מכבי אשדוד

גם בכדורסל: מכבי אשדוד נרשמה לליגה בינלאומית כדי להמשיך להתאמן

לאור הנחיות משרד הבריאות שמאפשרות לקבוצות המשתתפות במפעלים בינלאומיים בלבד להתאמן, מכבי אשדוד ושאר קבוצות הליגה הלאומית בכדורסל מצאו פיתרון יצירתי- רישום לטורניר 3 על 3 הבינלאומי של פיב״א

פורסם בתאריך: 7.10.20 15:50

     

לאור ההוראות של משרד הבריאות שאינן מאפשרות קיום משחקים ואימונים קבוצתיים בספורט הישראלי, פרט לקבוצות המשתתפות במפעלים בינלאומיים, בשבוע שעבר קבוצות הכדורסל המשחקות בליגת העל מצאו פיתרון ונרשמו לליגה האירופאית ״הליגה הבלקנית״ כדי להמשיך להתאמן.

אתמול (שלישי), מנהלת הליגה הלאומית מצאה גם היא פיתרון כשהוציאה הודעה בה היא מודיעה על רישום הקבוצות לטורניר 3 על 3 הבינלאומי של פיב”א. לכל קבוצה בליגה הלאומית בכדורסל יש בערך 12 שחקנים בסגל, ולכן כל קבוצה צפויה לרשום לטורניר הבינלאומי בין 4 ל 5 קבוצות, ובכל קבוצה יכללו שלושה שחקנים מהסגל.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


“לאור מצב התחלואה הקשה בישראל ולאור העובדה כי לא נראה פתרון שיסדיר חזרה לאימונים בעתיד הקרוב, קבוצות הליגה הלאומית נרשמו לטורנירים הבין לאומיים של פיב"א ב-3X3״ נכתב בהודעה של מנהלת הליגה הלאומית, ״כל קבוצות הליגה הלאומית אהבו את הרעיון ומאתמול החלו ברישום השחקנים לטורנירים השונים. כזכור, ענף 3X3 צובר תאוצה בשנים האחרונות והוא נחשב לענף אולימפי. בעבר ייצגו שחקנים אשר משחקים בליגה הלאומית את נבחרות ישראל בטורנירים השונים”.

עוגן יוחננוב, יו"ר מנהלת הליגה הלאומית, אמר: "אני שמח שמצאנו פתרון יצירתי ומאוזן אשר מקובל על כולם ומאפשר לכלל הליגה להתאמן ללא יוצא מן הכלל. מנהלת הליגה הלאומית תמשיך לפעול לטובת הקבוצות בשקט ובשיקול דעת, והכל על מנת לייצג את הקבוצות נאמנה. אני מאחל בהצלחה לקבוצות".

יו״ר מכבי אשדוד, ארמונד אסולין מסר ל- ״כאן דרום״:
״בוודאי שניקח חלק ברישום לליגת ה 3 על 3. בהתחלה חשבתי לאמץ את הרעיון של הליגה הבלקנית אבל לא הייתה תמיכה גורפת לכך במנהלת הליגה״.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר