שחקני מ.ס אשדוד. צילום: טל אקוקה

בית״ר ירושלים ומ.ס אשדוד נרשמו למפעל אירופאי נוסף: הכל כדי לחזור להתאמן

בבית״ר ירושלים ומ.ס אשדוד ממשיכים לעשות הכל כדי להמשיך להתאמן. לאחר המצאת ״ליגת המנותקים״ מוקדם יותר השבוע, הקבוצות נרשמו למפעל אירופאי נוסף, בו משחקים 6 על 6 (6 שחקנים בכל קבוצה)

פורסם בתאריך: 7.10.20 15:29

     

במאבק נגד הנחיות משרד הבריאות, החברים הטובים משה חוגג וג׳קי בן זקן שלפו שפן נוסף מהכובע. כזכור, הנחיות משרד הבריאות מאפשרות להתאמן אך ורק לקבוצות שמשתתפות במפעלים אירופיים. עקב כך, השבוע חוגג, הבעלים של בית״ר ירושלים הקים ליגה אירופאית בשם ״ליגת המנותקים״ כדי לקבל אישור להתאמן, ליגה אליה הצטרפו גם אשדוד והפועל תל אביב.

למרות הקמתה של הליגה, לא התקבל האישור המיוחל ממשרד הבריאות אך חוגג ובן זקן לא מפסיקים לעבוד על מנת להחזיר את הקבוצות שלהם להתאמן. היום (רביעי) הצטרפו בית״ר ירושלים ומ.ס אשדוד לליגה אירופאית נוספת: ליגת ה- EMF Champions League.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




מדובר על ליגות של 5-8 שחקנים על דשא, שכוללת בתוכה גם משחקים בינלאומיים, ליגת אלופות ועוד, הליגה נוסדה בשנת 2012. התאחדות ה-EMF החליטה לקיים טורניר של תחרות בינלאומית של קבוצות, אשר יתקיים במאי 2021, אשר בה ייקחו חלק קבוצות מישראל, קפריסין וטורקיה, אשר יתחרו ביניהם על האפשרות להעפיל לטורניר הגמר, אשר צפוי להתקיים באוגוסט 2021 באיטליה.

בהודעה שהוציאה הקבוצה הירושלמית לתקשורת, נכתב כי: ״נשיא הפדרציה של ליגת הכדורגל האירופית (מיניפוטבול), מר בוריסלאב אלכסנדרוב, שלח היום מכתב בו כתב בין השאר כי הארגון ישמח לצרף את הקבוצות הישראליות לליגה שלו, על מנת שיוכלו לקחת חלק בתחרויות״.

בית"ר זימנה את שחקניה למתחם האימונים היום בשעה 16:00 במטרה להתאמן באופן מלא, לטענתה ״לאחר קבלת אישור וחוות דעת משפטית״. ואילו במ.ס אשדוד מקיימים במשך השבוע האחרון אימוני קפסולות בזוגות, והיום התאמנו בחוף הים בעיר. האימונים מהווים עבירה על מגבלת אלף המטר מהבית וכן גם על הוראת הספורט היחידני אך במ.ס מסבירים כי הצטרפותם לליגת המנותקים שהקים חוגג מקנה להם את האישור להתאמן.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר