מוסא בגאיוקו. צילום: טל אקוקה (מ.ס אשדוד)

שחקן זר חדש למ.ס אשדוד: מוסא בגאיוקו

ביום האחרון של חלון ההעברות הראשון של ליגת העל, מ.ס אשדוד הנחיתה שחקן זר חדש- מוסא בגאיוקו הקשר הצעיר ממאלי, ששיחק לאחרונה בליגה הטורקית השנייה

פורסם בתאריך: 6.10.20 21:18

     

היום נסגר חלון ההעברות הראשון של ליגת העל. בקרוב צפוי להיפתח חלון העברות נוסף ואחרון למשך תקופה של 11 ימים. בינתיים, מ.ס אשדוד ביצעה החתמה הערב (שלישי) עם סיומו של חלון ההעברות הראשון כשצירפה לשורותיה את מוסא בגאיוקו.

בגאיוקו בן ה-21 ממאלי משחק בעמדת הקשר האחורי. הוא הגיע לאשדוד מקבוצת אדאנספור מהליגה הטורקית השנייה במדיה רשם 46 הופעות ושני בישולים. לפני כן שיחק באלזיגספור, קבוצת נוספת מליגה המשנה בטורקיה. יש לציין כי בגאיוקו רשם שתי הופעות בנבחרת מאלי עד גיל 23.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




מ.ס אשדוד מחפשת שחקן זר בעמדת הקשר האחורי מזה זמן רב, עוד מאז שלאונרד אווסו עזב את הקבוצה בחודש ינואר, וככל הנראה בקבוצה יפעלו בחלון ההעברות הבא להנחית בקבוצה מחליף גם לקשר ההתקפי סמואל אלאבי שעבר לאחרונה לקבוצת לוצרן השוויצרית. מהמועדון נמסר: ״מאחלים למוסא המון בהצלחה ובטוחים שיחד עם שאר חברי הקבוצה יגיעו להישגים טובים ויממשו את המטרות שהצבנו בתחילת העונה״.

מוסא בגאיוקו. צילום: טל אקוקה (מ.ס אשדוד)

בתוך כך, אשדוד ושאר קבוצות ליגת העל עדיין לא קיבלו אישור ממשרד הבריאות להתאמן, אך הקבוצה ממשיכה לשמור על כושר עם אימוני קפסולות פעילים בזוגות בפיקוח של מאמן הכושר של הקבוצה, אהוד בן שושן ותחת השגחתו של המאמן רן בן שמעון שעמד מהצד ולא עלה לכר הדשא. השחקנים הוזמנו בזוגות בשעות שונות כדי לשמור על כושר והונחו שלא לשהות במתחם מעבר לשעות האימונים אליהם הוזמנו וכן לערוך את המקלחות בבתים. היו כאלה שחשבו שהקבוצה מתאמנת בניגוד להנחיות, אך במ.ס הבהירו כי האימונים הם אך ורק אימוני כושר בזוגות, כמו שמותר לכל בן אדם אחר לעשות.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר