ג׳קי בן זקן. צילום: לירון מולדובן

כדי לחזור להתאמן: התרגיל של קבוצות ליגת העל

כזכור, קבוצות ליגת העל בכדורגל לא הורשו להתאמן ע״י הממשלה ומשרד הבריאות בשל הסגר, והיחידות שהוחרגו מכך הן הקבוצות שמשתתפות במפעלים אירופיים. בשל כך, בית״ר ירושלים, מ.ס אשדוד והפועל ת״א הובילו מהלך ויצרו את ליגת ה- disconnect (המנותקים), ליגה אירופאית שתאפשר לקבוצות להמשיך להתאמן. יהיה מעניין לראות אם אכן זה יאושר ע״י משרד הבריאות

פורסם בתאריך: 3.10.20 22:40

     

ככל הנראה, ראשי המועדונים של הכדורגל הישראלי מצאו את הפרצה להנחיות של משרד הבריאות שאומרות כי רק לקבוצות המשחקות במפעלים אירופאיים מותר להתאמן. הערב (שבת) שלוש קבוצות מליגת העל יצרו ליגה חדשה, ליגת ה-disconnect (המנותקים) שנחשבת כליגה אירופית, זאת על מנת שהם יוכלו לקבל אישור לחזור להתאמן. הקבוצות שנרשמו לליגה הן בית"ר ירושלים, הפועל תל אביב ומ.ס אשדוד, וקבוצות נוספות צפויות להצטרף למיזם.

על פי המידע באתר הרשמי של הליגה החדשה, נשיא הליגה יהיה בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג, שיזם והוביל את הרעיון. חוגג שיתף את הודעת המועדון של בית”ר ברשתות החברתיות והוסיף עקיצה כשרשם: “כי בתחבולות תעשה לך מלחמה”. שני ״מנג'רים״ נוספים של הליגה הם האיש החזק במ.ס אשדוד, ג'קי בן זקן ובעלי הפועל תל אביב איציק ניסנוב. שחקני מ.ס אשדוד כבר קיבלו הודעה שהם יחזרו לאימונים ביום שני הקרוב, אך עדיין לא ברור אם הקבוצות אכן יקבלו אישור ממשרד הבריאות על דבר כזה. במשרד הבריאות קיבלו בהפתעה את ההודעה ומסרו: "הנושא הועבר לבדיקה של המחלקה המשפטית".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




כזכור, הנחיות משרד הבריאות אסרו על כל הקבוצות בשתי הליגות הבכירות בישראל לקיים אימונים במהלך תקופת הסגר. מההנחיה הזו הוחרגו נבחרות ישראל והקבוצות הישראליות (מכבי תל אביב והפועל באר שבע) המשתתפות במסגרת אירופית בלבד. גם בכדורסל עשו השבוע תרגיל דומה, כשכל הקבוצות (חוץ ממכבי תל אביב שמשחקת במסגרת אירופית, היורוליג) נרשמו לליגה הבלקנית על מנת להמשיך ולהתאמן.

מ-מ.ס אשדוד נמסר: ״אנו שמחים לבשר שמ.ס אשדוד נרשמה לליגה האירופאית disconnect (המנותקים) כמו עוד קבוצות מליגת העל שהצטרפו גם הן למפעל. בעקבות הרישום שחקני הקבוצה הבוגרת יחזרו לאימונים כבר ביום שני הקרוב ולא יצאו לחל"ת. האימונים יתקיימו במתכונת של קפסולות בהתאם להנחיות שחלות על קבוצות המשחקות באירופה״.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר