הרכש החדש עומרי בן הרוש. צילום: אתר/פייסבוק מ.ס אשדוד

משחק אימון: בית״ר ירושלים גברה על מ.ס אשדוד

הצגה של חלוץ בית״ר ירושלים, אלירן עטר שכבש צמד והוסיף בישול להאסיילבנק הספיקה לבית״ר ירושלים כדי לנצח את מ.ס אשדוד במשחק ידידות שנערך הבוקר (שישי). שגיב יחזקאל הצליח רק לצמק ל 3-1 במבצע אישי נהדר

פורסם בתאריך: 25.9.20 17:31

     

רגע לפני החמרת הסגר על מדינת ישראל ועצירת ענפי הספורט עד להודעה חדשה, מ.ס אשדוד אירחה את בית”ר ירושלים הבוקר באצטדיון ה יא׳ בעיר, למשחק אימון אחרון לפני הפגרה.

כבר בדקה העשירית, בית״ר עלתה ליתרון 1-0. משחק צירופים נהדר בין עטר לשלום אדרי, הסתיים עם שער של עטר, שקיבל כדור בהקפצה מקרוב ולא התבלבל מול גראפי ומצא את הרשת מתוך הרחבה בדרך ליתרון ירושלמי. במחצית השנייה רן בן שמעון החליף את רוב ההרכב כדי שרוב השחקנים יקבלו דקות משחק.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




בדקה ה-50, עטר מצא בכדור נהדר את החלוץ גלאופילו האסיילבנק שהכפיל את היתרון ל 2-0. ואילו 5 דקות לאחר מכן, עטר ניצל בישול של רוטמן כדי להשלים צמד כששלח בעיטה חזקה מתוך הרחבה אל הרשת, 3-0 ירושלמי על אשדוד, שהצליחה לצמק עד הסיום את התוצאה ל 3-1 עם מבצע אישי נאה של שגיב יחזקאל.

המשחק הסתיים בתוצאה 3-1 לאורחים מירושלים. הקבוצות יחזרו להתאמן לאחר יום הכיפורים, אולם בעקבות החמרות הסגר, משחקים כרגע אינם באופק.

מאמן הקבוצה, רן בן שמעון, אמר לאחר המשחק: "משחק האימון נועד לתת דקות לשחקנים שקיבלו פחות דקות. אני מקווה מאוד שלא יהיה סגר של אימונים, כי לחזור עוד פעם לאפס יהיה קשה מאוד לכולם. נעשה הכל כדי לשמור על יכולת פיזית. אנחנו פשוט עוצרים את הכל ושוברים את הראש איך לשמר את המצב הפיזיולוגי של השחקנים שרק התחילו לא מזמן את העונה. המורכבות הזאת היא קשה מאוד אבל אנחנו חלק מהעם הזה וכל מה שיוחלט אנחנו נהיה חלק ונקווה את הכל בהבנה. גמר חתימה טובה ושנה טובה לכולם".

הרכב מ.ס אשדוד: יואב גראפי, זוהר זסנו, ניר ברדע, גיל כהן, עומרי בן הרוש, מונטרי קמהאני, פיראס אבו עקל, שלומי אזולאי, יעקב בריהון, דין דוד ופאהד באיו

הרכב בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, שי קונסטנטין, אור זהבי, אופיר קריאף, אורי מגבו, אביאל זרגרי, עלי מוחמד, שלום אדרי, מיכאל אוחנה, גליאופילו הסלביינק ואלירן עטר

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר