דור תורג'מן חותם על חוזה במכבי ת"א לפני שנה. צילום באדיבות המצולם

התפרצות הקורונה במכבי ת״א: גם ילד הפלא האשדודי נדבק

לאחר שהקורונה התפרצה בקבוצת הכדורגל של מכבי ת״א, הבוקר (שלישי) נודע על איש צוות רפואי ושני שחקנים נוספים שנדבקו, אחד מהם הוא ילד הפלא מאשדוד, דור תורג׳מן, תלמיד כיתה יב׳ במקיף אמית י׳ בעיר. גבי, אביו של דור מסר ל ״כאן דרום״: ״דור מרגיש טוב, אין לו תסמינים״

פורסם בתאריך: 22.9.20 11:02

     

מכבי תל אביב קיבלה את תוצאות בדיקות הקורונה שערכו לשחקניה אתמול, וזאת שעות לפני המשחק מול רד בול זצלבורג הערב (שלישי, 22:00) באצטדיון בלומפילד במסגרת פלייאוף ליגת האלופות. מהתוצאות עולה כי אדוארדו גררו ושחקן הנוער שעלה לאחרונה לבוגרים- ילד הפלא מאשדוד דור תורג’מן ואיש צוות רפואי נוסף חלו בנגיף. בשל העובדה שלבדיקות שנערכו אתמול לקח כמעט 24 שעות לפענוח ומסירת התוצאות, אופ”א אישרה את קיום המשחק בלי הצורך בבדיקות נוספות.

גררו ותורג’מן מצטרפים לדן גלזר, אבי ריקן, דור פרץ, יונתן כהן, אנריק סבוריט, ניק בלקמן ודניאל פרץ שאובחנו חיוביים ביום ראשון, ומעלים את מספר החיוביים לנגיף בקרב הסגל של מכבי ת״א ל-9. עם תוספת איש הצוות הרפואי, ישנם 8 אנשי צוות כללי במכבי ת”א שנדבקו עוד ביום ראשון ו-17 חולים מאומתים בסך הכל נכון לרגע זה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




גבי, אביו של דור תורג׳מן מסר ל ״כאן דרום״: ״דור מרגיש טוב, אין לו תסמינים. הבדיקה שלו הייתה ממש גבולית והוא הופתע ממש גם בעצמו שהוא חיובי, כרגע הוא בבית ומחר הוא יעבור בדיקה נוספת. אנחנו ממש מבואסים כי בעקבות התפרצות הקורונה בקבוצה והסגל הקצר שיש לקבוצה כעת הוא היה אמור להיות בסגל ואולי גם לקחת חלק במשחק של מכבי הערב בליגת האלופות״.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר