כובש שער הניצחון ננאד סבטקוביץ׳ חוגג. צילום: טל אקוקה

תחל שנה וניצחונותיה: 1-0 למ.ס אשדוד על מכבי פ״ת

מ.ס אשדוד אירחה את מכבי פתח תקווה ורשמה מחצית ראשונה גדולה בסיומה הובילה 1-0 מנגיחה של סבטקוביץ׳. במחצית השנייה האשדודים הלכו לאחור ושיחקו רע, אך לבסוף הצליחו בשיניים לרשום ניצחון שני ברציפות

פורסם בתאריך: 21.9.20 21:22

     

לאחר שגברה במחזור הקודם על הפועל תל אביב 2-0, מ.ס אשדוד אירחה הערב (שני) באצטדיון ה יא׳ בעיר את מכבי פתח תקווה, במסגרת המחזור השלישי של ליגת העל. לפני פתיחת המשחק, התקיים טקס לזכרו של רפי חמוואי, שליווה את המועדון מקצועית ושימש בעבר כמאמן כושר של הקבוצה הבוגרת. כזכור, לאחר חודשיים בהם נלחם על חייו, ולאחר שנדבק בנגיף הקורונה, רפי הלך הערב לעולמו והותיר אחריו אישה ושלושה ילדים. שחקני הקבוצה עלו עם סרטים שחורים לזכרו של רפי, כרוז הקבוצה הקריא טקסט לזכרו ותמונתו הוקרנה על מסך האצטדיון.

אשדוד פתחה את המשחק בסערה ולחצה ללא הפסקה את שערו של אריק ינקו. בדקה ה-21 היא גם כמעט עלתה ליתרון כששגיב יחזקאל העמיד את שלומי אזולאי במצב מצוין מול השער, אך הכדור שהקשר בעט חלף ליד הקורה.

3 דקות לאחר מכן, האשדודים עלו ליתרון דווקא במצב נייח כשהבלם ננאד סבטקוביץ׳ ניצל את הגובה שלו, עלה מעל כולם ונגח בחוזקה את הכדור פנימה, 1-0 לאשדוד שהמשיכה גם לאחר שער היתרון ללחוץ ולתקוף את האורחים, אך החמיצה פעמים רבות מול השער ולא הצליחה לעלות ליתרון 2-0.

כובש השער ננאד סבטקוביץ׳. צילום: טל אקוקה

בדקה ה-35, למאמן האורח גיא לוזון הספיקה היכולת העלובה של קבוצתו, והוא החליט לצאת ממערך שלושת הבלמים איתו פתח את המשחק, וביצע חילוף התקפי כשהחליף את הבלם דניאל פלשר בחלוץ אור אינברום, שגדל במחלקת הנוער של מ.ס אשדוד ואף כיכב בעבר בקבוצה הבוגרת של המועדון.

אינברום אכן הצליח לבצע שינוי והטריד את ההגנה האשדודית. פתח תקווה סוף סוף תקפה, ואף הגיע למצב מסוכן בו ליאל עבדה כמעט והצליח לדחוק את הכדור פנימה, אך בכל זאת לא הצליחה להשיג את שער השוויון עד הפסקת המחצית.

כובש שער הניצחון ננאד סבטקוביץ׳ חוגג עם מבשל השער שלומי אזולאי. צילום: טל אקוקה

עם פתיחת המחצית השנייה, אשדוד הייתה קרובה להכפיל את היתרון כשזוהר זסנו הגביה כדור טוב לשגיב יחזקאל, שנגח למשקוף. מאז, אשדוד נעלמה לגמרי והלכה אחורה, והמשחק היה בשליטה מוחלטת של האורחים מפתח תקווה.

מכבי פתח תקווה תקפה ולחצה, ואשדוד נראתה כמו קבוצה אחרת לגמרי במחצית השנייה. היא לא יזמה כלל ונלחצה לאחור. למזלה של מ.ס, האורחים לא הצליחו להבקיע את שער השוויון. בדקה ה-90 יעקב בריהון סידר לדין דוד שני מצבים טובים מול השער, אך החלוץ שיכל לסגור עניין לא הצליח לעשות זאת. למרות זאת, האשדודים ניצחו בתוצאה 1-0 ורשמו ניצחון שני ברציפות.

הרכב מ.ס אשדוד: רועי משפתי, זוהר זסנו, ננאד סבטקוביץ׳, טימותי אוואני, מונטרי קמהאני, פיראס אבו-עקל, רועי גורדנה, שלומי אזולאי, מוחמד כנעאן, שגיב יחזקאל, דין דוד.

הרכב מכבי פ״ת: אריק ינקו, עומר דנינו, אור בלוריאן, מרקוס דיניז, ינון אליהו, מוחמד הינדי, אלביס סאקי, אסמיר סוליץ׳, מוחמד סרסור, ליאל עבדה, אבדיאל ארויו.

אצטדיון: יא׳ אשדוד
שופט המשחק: גל לייבוביץ׳

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר