רן בן שמעון. צילום: טל אקוקה

רן בן שמעון לקראת מכבי פ״ת: ״הקבוצה מוכנה לאתגר״

הערב: מ.ס אשדוד תארח את מכבי פתח תקווה ותנסה להנחיל לה הפסד ראשון העונה בליגה. מאמן הקבוצה רן בן שמעון: ״הקבוצה מוכנה לאתגר ואין לי ספק שנעשה משחק טוב״

פורסם בתאריך: 21.9.20 09:50

     

לאחר הניצחון המרשים שרשמה בשבוע שעבר באצטדיון בלומפילד, 2-0 על הפועל ת״א, מ.ס אשדוד תקווה להמשיך הערב (שני,19:00) במסלול הנצחונות כשתארח באצטדיון ה יא׳ בעיר למשחק במסגרת המחזור השלישי של ליגת העל את מכבי פתח תקווה, שעדיין מושלמת בליגה לאחר שניצחה את מכבי ת״א והפועל כפר סבא בשני המחזורים הראשונים.

רן בן שמעון, שמתכוון להמשיך עם אותו ההרכב שפתח בניצחון מול הפועל ת״א, אמר לקראת המשחק: ״אין לי ספק שהקבוצה שלנו מוכנה לאתגר מחר ואין לי ספק גם שנעשה משחק טוב״ והוסיף: ״הקבוצה לא הגיעה ליכולת שרציתי מול הפועל ת״א, אבל גם אנחנו בתהליכים מסוימים. אין לי ספק שאנחנו קבוצה טובה שהיה לה משחק פחות טוב, ולא קבוצה לא טובה שמדי פעם קורים לה משחקים טובים".

המאמן התייחס לאתגר שמחכה לקבוצתו מול היריבה הקשה מפתח תקווה: "העונה רק התחילה ומבחינתנו כל משחק הוא אתגר. אנחנו לא יכולים לדרג את רמת האתגרים. לא משנה מי מגיע לפה ונגד מי אנחנו משחקים, בכל משחק האתגר הוא גדול מאוד. תהיה ליגה מאוד תחרותית כמו שזה נראה כרגע. זה רק מחזור שלישי, אז אנחנו צריכים לדאוג רק לדבר אחד, לייצר מומנטום חיובי בקבוצה שלנו, כל השאר פחות מעניין".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




בן שמעון סיים באיחולים לקראת השנה הקרובה: ״אני מאחל שקודם כל תהיה שנה רגילה, פשוטה, שגרתית, בלי בלאגן, בלי כלום, אנחנו רוצים לחזור לחיים שלנו הרגילים. ומעבר לזה, בריאות והצלחה לכולם, גם למשפחה האישית שלי וגם למשפחת מ.ס אשדוד".

המגן הצעיר של הקבוצה, גיל כהן, הוסיף: "הניצחון מול הפועל ת״א שחרר אצלנו הרבה לחץ ואנחנו מגיעים עם הרבה ביטחון למשחק מול מכבי פתח תקווה. אנחנו מקווים להמשכיות ונעשה את הכי טוב שלנו כדי לנצח. אנחנו נבוא ונשחק חזק כמו שאנחנו יודעים ונקווה להשאיר את הנקודות אצלנו".

 

גיל כהן. צילום: טל אקוקה

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר