ננאד סבטקוביץ׳. צילום: טל אקוקה

ברוכה הבאה לליגה: ניצחון 2-0 ל מ.ס אשדוד על הפועל ת״א

לאחר ההפסד במחזור הפתיחה מול קריית שמונה, מ.ס אשדוד רשמה את ניצחון הבכורה שלה העונה בליגת העל, 2-0 במשחק חוץ באצטדיון בלומפילד מול הפועל ת״א

פורסם בתאריך: 13.9.20 22:46

     

לפני שבועיים, מ.ס אשדוד פתחה את העונה בצורה מאכזבת ביותר כשהפסידה במשחק בית בתוצאה 2-0 לעירוני קריית שמונה. הערב (ראשון), לאחר פגרת הנבחרות יצאו החניכים של רן בן שמעון לאצטדיון בלומפילד למשחק חוץ מול הפועל תל אביב, במסגרת המחזור השני של ליגת העל.

רן בן שמעון ביצע שני שינויים מההרכב שעלה במחזור הראשון מול קריית שמונה. המגן הגנאי מונטרי קמהאני פתח בהרכב על חשבונו של גיל כהן הצעיר, והקשר המבטיח מוחמד כנעאן פתח על חשבונו של סמואל אלאבי הפצוע.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




האשדודים פתחו את המשחק בסערה ועלו ליתרון 1-0 עם אחד מהשערים המהירים בתולדות ליגת העל. 18 שניות בלבד לקח למ.ס להבקיע את השער כשרועי גורדנה חטף כדור לעמנואל בואטנג במרכז המגרש, דהר נהדר קדימה ומצא את שגיב יחזקאל בכדור מצוין. יחזקאל לא התבלבל וכבש את השער הראשון של מ.ס אשדוד לעונת 2020/21.

המחצית הראשונה התנהלה בעצלתיים, בעיקר במרכז המגרש וללא מצבים ממשיים ליד השערים. אשדוד לא יזמה ולא ניסתה יותר מדי להשיג את השער השני, ותוצאת המחצית הייתה 1-0.

כובש השער הראשון שגיב יחזקאל. צילום: טל אקוקה

המחצית השנייה הייתה חלשה ביותר עבור הקבוצה המארחת, שנראתה אנמית מתמיד. האשדודים של בן שמעון יזמו טיפה יותר מהחצי הראשון וניסו להבקיע את השער השני, אולם נסיונות אלו צלחו רק בתוספת הזמן.

הפועל העלתה את כל השחקנים למעלה במטרה להשוות ונענשה. דין דוד יצא למתפרצת קטלנית וניצל יציאה רעה של שטקוס שוערה של הפועל, מצא את רועי גורדנה בכדור שהשאיר אותו מול שער ריק, והקשר הוותיק סיים את המשחק עם כדור שני ברשת של האדומים. גורדנה רשם משחק מעולה מבחינתו עם שער ובישול, ומ.ס אשדוד רשמה ניצחון ראשון העונה בליגה, 2-0 על הפועל ת״א.

הרכב הפועל ת״א: ארנסטס שטקוס, ניב סרדל, איאד אבו-עביד, מור נעמן, סיאנדה קולו, דני גרופר, שי אייזן, עמנואל בואטנג, עדן הרשקוביץ, עומרי אלטמן, לבאן קוטליה.

הרכב מ.ס אשדוד: רועי משפתי, טום בן זקן, טימותי אוואני, ננאד סבטקוביץ׳, מונטרי קמהאני, פיראס אבו-עקל, רועי גורדנה, שלומי אזולאי, מוחמד כנעאן, שגיב יחזקאל, דין דוד.

אצטדיון: בלומפילד, יפו
שופט המשחק: ארז פפיר

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר