מבט מלמעלה. צילום: קבוצת יסוד

״הגשמה״ מגייסת הון לטובת פרויקט רחב היקף באשדוד

חברת ״הגשמה״ מגייסת הון מציבור המשקיעים לטובת העמדת הלוואה לפרויקט התחדשות עירונית רחב היקף באשדוד

פורסם בתאריך: 22.7.20 09:18

     

הגשמה, חברת השקעות הנדל"ן הגדולה בישראל, מגייסת הון לטובת העמדת הלוואה לפרויקט התחדשות עירונית רחב היקף באשדוד, עם היתר בניה מאושר. סכום ההשקעה המינימלי עומד על 125,000 ₪ והמועד הצפוי לפירעון ההלוואה עומד על כ- 24 חודשים בלבד. גיוס זה מהווה ביטוי נוסף לשינוי באסטרטגיה העסקית של החברה – הרחבת פורטפוליו ההשקעות בישראל – המקבלת רוח גבית נוספת לאור משבר הקורונה.

"עם פרוץ המשבר הנוכחי הבנו כי לאור תנאי המציאות החדשים, לרבות סגירת השמיים וההתפשטות הגלובאלית של הנגיף, כדאי להביא לפתחו של ציבור המשקיעים אלטרנטיבת השקעה מקומית – פרויקטים המתנהלים בישראל, במטבע מקומי חזק, שקל להתחקות אחר התקדמותם" אומר ניר יעקובוביץ', מנהל הפיתוח העסקי של הגשמה ומוסיף: "דווקא עכשיו, בימים שאינם ימים כתיקונם, להפנות את המשאבים פנימה, לתוך המדינה שלנו, כדי לשמש קטליזטור נוסף לגלגלי המשק המקומי – אני סבור שרבים יסכימו איתי שיש בכך ערך נוסף לערך הכספי שבכוונתנו לייצר כאן למשקיעים"


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




פרויקט קרן היסוד ברובע ד' בעיר אשדוד, נבנה במסגרת התחדשות עירונית ותוכנן ע"י האדריכל בני גודמן. הפרויקט יכלול חיזוק ושיפוץ 4 מבנים קיימים ברחוב קרן היסוד שלושה בניינים של 16 יח"ד ובניין נוסף הכולל 24 יח"ד. מפרט התוכנית כולל הוספת 2.5 קומות עיליות ויחידות דיור בקומות הבניינים ובסה"כ תוספת של 65 יחידות דיור.

הדמיה באדיבות קבוצת יסוד

תמהיל הדירות בפרויקט כולל דירות 3 חדרים בגודל 82 מ"ר+ 12 מ"ר מרפסת, דירות 4 חדרים בגודל של כ- 97-119 מ"ר עם מרפסות מרווחות, פנטהאוזים ודירות גן. יזמי הפרויקט: קבוצת אחדות וקבוצת יסוד.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר