שורות-שורות של מכולות בעורף הנמל. צילום: חברת נמלי ישראל

חברת נמלי ישראל יצאה במכרז להשכרה ופיתוח של 25 דונם בצפון אשדוד

השטח המיועד נמצא בפארק התעשייה "עוגנים" המתוכנן בצפון העיר בדמי שכירות של 70 למ"ר בשנה

פורסם בתאריך: 26.5.20 13:29

     

חברת נמלי ישראל יוצאת השבוע במכרז חדש להשכרה ופיתוח של כ-25 דונם בפארק התעשייה עוגנים המתפתח בצפון העיר אשדוד. מדובר על שטח הנמצא בעורף נמל הדרום ובקרבה לנמל אשדוד, וצירי תחבורה ראשיים במרכז הארץ. כמו כן הפארק המתוכן נמצא בקרבה למחלף אשדוד צפון החדש, שעתיד להיפתח בשנים הקרובות ולהתחבר ישירות לנמלים ולאזורי התעשייה של העיר.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




הזוכים, שיקימו מבני אחסון כמפורט בחוזה, יקבלו הרשאה מוארכת לשימוש בשטחים לתקופה של כ-25 שנים במקום 15 שנה. חברת נמלי ישראל תקצה את המגרשים בהליך של מכרז על דמי ההרשאה השנתיים, כשמחיר המינימום עומד על 70 שקל למטר רבוע לשנה. ההתקשרות עם היזמים בדרך זו מאפשרת להם להשקיע בליבת הפעילות העסקית, במקום ברכש המקרקעין, ובפיתוח המגרשים בהתאם לצרכים ולתכנון העסקי של כל חברה וחברה.

מפת פארק עוגנים. חברת בלושטיין מפות ועוד בע"מ

 

עו"ד ענת ברק גילת, סמנכ"ל מקרקעין וניהול נכסים בחברת נמלי ישראל: "פארק עוגנים יהווה להערכתנו את "הדבר החם הבא" בתחום הסחר הנמלי, וזאת בעידודה וקידומה של עיריית אשדוד שעמלה על תכנון ופיתוח האזור כולו והפיכתו לפארק מודרני ואטרקטיבי. את פארק עוגנים מתוכנן לחבר בתוך מספר שנים, למחלף חדש שיוקם בכביש 4, מחלף "אשדוד צפון", באמצעות כביש חדש, אשר יקצר את הגישה לנמלי אשדוד והדרום. זאת, במסגרת מיזם תחבורתי עתיר השקעה שיצא לדרך השנה במימון משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, ומתבצע במשולב על ידי שתי חברות התשתית הלאומית הגדולות- חברת נמלי ישראל, וחברת נתיבי ישראל".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר