אתרי בנייה. קרדיט: אבי חיון
אתרי בנייה. קרדיט: אבי חיון

יצחק מויאל יו"ר הסתדרות הבניין והעץ: "לא ניתן שמנהלי העבודה יהיו שק החבטות של ענף הבניין"

בפגישה שהתקיימה השבוע בלשכתו של יו"ר ההסתדרות הועלו רעיונות וצעדים להגברת הבטיחות בעבודה באתרי בנייה. זאת על רקע משבר הבטיחות בענף

פורסם בתאריך: 25.7.19 13:06

     

על רקע משבר הבטיחות בענף הבנייה התקיימה פגישה בלשכת יו"ר ההסתדרות ארנון בן דוד במהלכה הועלו  צעדים  להגברת הבטיחות בעבודה באתרי הבנייה. בפגישה נכחו גם מנכ"ל ההסתדרות ורמ"ט יו"ר ההסתדרות, עו"ד אופיר אלקלעי, יו"ר הסתדרות עובדי הבניין והעץ, יצחק מויאל, ויו"ר ועד הפעולה הארצי של מנהלי העבודה, אמנון שינדלר.

בסיום הפגישה הסכימו המשתתפים כי יש לפעול להרחבת התארגנות מנהלי העבודה לצרף עובדים נוספים לשורות ההסתדרות, על מנת לחזק את המאבק למען הגברת הבטיחות באתרי הבנייה. עוד הוסכם כי ייערך כנס חירום ארצי של מנהלי העבודה בנושא הבטיחות בעבודה, במסגרתו תוצג הפעילות המשותפת למען הסדרת האחריות על הבטיחות באתרי הבנייה ושירותים ייחודיים למנהלי עבודה החברים בהסתדרות.

בתום הפגישה מסר יו"ר הסתדרות עובדי הבניין והעץ, יצחק מויאל: "התחלנו במהלך מאוד רציני לצירוף מנהלי עבודה להסתדרות. לשמחתי עד היום הצטרפו מאות. אנחנו נעניק למנהלי עבודה את כל השירותים  הנדרשים לסייע להם במאבק הצודק בחלוקת האחריות בתחום הבטיחות והעבודה באתרי בניין ולא יכול להיות שהכל ייפול עליהם והם יהפכו לשק החבטות של ענף הבניין ובמקביל יסייעו לנו בהגברת הבטיחות מול העובדים, ונעמיד להם יעוץ משפטי להגנתם מפני כל איום עם עתיד התעסוקה שלהם בענף".

מויאל שינדלר ובן דוד צילום: פרטי

יו"ר ועד הפעולה הארצי של מנהלי העבודה, אמנון שינדלר מסר לאחר הפגישה: "הפגישה הייתה חיובית מאד ועניינית, ובה הסברתי את המצוקה הרבה של ציבור מנהלי העבודה באתרי הבניה, כך שכולם הבינו את מאבקנו הצודק, ושחייבים לעשות שינוי משמעותי בהקדם לקידום אחריות נכונה וצודקת בנושא הבטיחות לכל בעלי התפקידים באתרים. כמו כן בן דוד הבטיח  כי יבדוק את בקשתינו להכרזת סכסוך עבודה וזה ייבדק על ידי היועצים המשפטיים של ההסתדרות החדשה, וכן על פי חוקת ההסתדרות. כמו כן  קיבלנו אישור לקיים כנס ענק בכפר המכביה לאלפי מנהלי עבודה, בהשתתפות  יו"ר ההסתדרות, בשיתוף התאחדות הקבלנים בוני הארץ, נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ מר ראול סרוגו, וכן אנשי ציבור רבים, תקשורת ועוד. בימים הקרובים נתחיל לעבוד על זה".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר