סיור של התאחדות בוני הארץ באשדוד באדיבות: ארגון הקבלנים

"הקבלנים לוקחים אחריות על שינוי המצב הבטיחותי באתרי הבנייה"

מנכ"ל ארגון הקבלנים באשדוד בסיור של התאחדות בוני הארץ באשדוד: "המפתח למניעת תאונות באתרי בנייה תלוי בנו, בעובדי הבניין ובממשלה"

פורסם בתאריך: 18.6.19 09:55

     

"הקבלנים לוקחים אחריות על שינוי המצב הבטיחותי באתרי הבנייה ומודעים לכך שצריך לשנות את התרבות הארגונית. יש לנו אחריות על הנעשה באתרים שלנו, אבל רק לקיחת אחריות משותפת מצד הקבלנים, הממשלה והעובדים – תביא לשינוי תרבותי אמיתי שיביא לירידה משמעותית במספר התאונות בענף". כך אמר בשבוע שעבר מנכ"ל ארגון הקבלנים באשדוד והשפלה, שלומי בן עזרי, במסגרת סיור של ראשי התאחדות בוני הארץ (ארגון הקבלנים הארצי) בראשותו של נשיא ההתאחדות הארצית ראול סרוגו וסגניתו עו"ד ורד צרפתי-זבולון, יו"רית הארגון באשדוד, במספר אתרי בנייה ברחבי העיר אשדוד. הסיור כלל ביקור בנמל אשדוד, בפרויקט פינוי בינוי של היזם קלוד נחמיאס ברחוב הדקל ובבית הלוחם הנבנה בימים אלה.

סיור של התאחדות בוני הארץ באשדוד. מימין לשמאל: דותן תורג'מן הקבלן המבצע ומנהל החברה, עו"ד ורד צרפתי זבולון סגנית נשיא התאחדות בוני הארץ, ראול סרוגו נשיא ההתאחדות, חזי רוזנבלום מנהל הפרויקט, שלומי בן עזרי מנכ"ל ארגון הקבלנים באשדוד. באדיבות: ארגון הקבלנים

לצד ההתרשמות מהסטנדרטים של הבנייה בפרויקטים השונים, הושם דגש על המאבק למניעת תאונות עבודה תוך התמקדות בנושא הבטיחות באתרי הבנייה. מנכ"ל הארגון באשדוד שלומי בן עזרי: "הקבלנים החברים בהתאחדות בוני הארץ הוסיפו עלויות של מיליונים בניסיון לשפר את רמת הבטיחות בענף, בהליכי הסברה, בהסכמה להחלפת כל הפיגומים, בהוספת פונקציה חדשה של עוזר בטיחות למנהלי העבודה, בתקצוב ניידות בטיחות להדרכת עובדים ב-6 שפות ועוד אנו עושים הכל כדי לצמצם את מספר התאונות בענף".

"עדיין  חסרים לנו יותר מ-3000 מנהלי עבודה בענף", אומרת עו"ד ורד צרפתי זבולון יו"רית הארגון באשדוד וסגנית נשיא התאחדות בוני הארץ. "הובלנו יחד עם הכנסת לחקיקה של חוק עוזר בטיחות, תמכנו במעבר ההדרגתי והמלא לפיגומים בתקן החדש. הקמנו מטה בטיחות משותף עם ההסתדרות שבראשו עומד האלוף (במיל') חה"כ לשעבר אייל בן-ראובן. פעילות המטה תתוקצב בהיקף של מיליוני שקלים והוא יפעל במשך כל ימות השנה, במטרה להגביר את הבטיחות בענף הבנייה, באמצעות הסברה, הדרכה ופעולות משותפות מול הממשלה אבל אתם, פועלי הבניין, חייבים  לשמור על עצמכם ולהשתמש נכון בציוד שנותנים לכם!"

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר