"הקריה הירוקה" צילום: אפגד
"הקריה הירוקה" צילום: אפגד

הסתיים האכלוס בשכונת "הקריה הירוקה"- קרית מלאכי

חברת אפגד סיימה את שלבי המכירה והאכלוס בפרויקט "אפגד בקריה הירוקה" בקרית מלאכי, היקף מכירות הפרויקט כ- 82 מיליון שקלים

פורסם בתאריך: 28.1.19 12:23

     

חברת אפגד, שהיתה מהחברות הראשונות שזיהו את הפוטנציאל בשטח המחנה שהתפנה בין קרית מלאכי לכפר ורבורג, מודיעה כי סיימה את שלב האכלוס בפרויקט "אפגד בקריה הירוקה" בקרית מלאכי, לאחר מכירת כל הדירות בפרויקט בסך היקף מכירות של כ- 82 מיליון שקלים. בחודש האחרון מכרה החברה את הדירה האחרונה בפרויקט, דירת גן 6 חדרים במחיר של 1,680,000 ₪.

אפגד בקריה הירוקה כולל שני בניינים: בניין בן 10 קומות עם 34 יחידות דיור בנות 3-5 חדרים, ובניין מדורג בן 9 קומות, בעל 3 כניסות  עם 51 יחידות דיור בתמהיל דירות בנות 3-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. מהחברה נמסר כי עם תחילת השיווק נמכרו דירות 3 חדרים במחיר של 850 אלף שקלים בממוצע ודירות 4 חדרים במחיר ממוצע של 1.05 מיליון שח. עוד נמסר כי מרבית הדירות בפרויקט נמכרו כבר בתחילת בנייתו כאשר 40% אלו משקיעים, % 50 זוגות צעירים ומשפרי דיור ו10% מבוגרים.

פרויקט אפגד קרית מלאכי צילום: אייל פישר

פרויקט אפגד קרית מלאכי צילום: אייל פישר

 

לדברי יעל דקל- הניג, סמנכ"לית השיווק בחברת אפגד: "מדובר בפרויקט שנבנה במתחם מגורים מבוקש בשל מיקומו- מרחק נסיעה של 45 דק' למרכז הארץ, צביונו הכפרי שנשמר גם לאחר הבנייה וגישה לערוצי תחבורה מרכזיים. כל אלו ללא ספק מהווים משיכה למתעניינים רבים. בקרב הרוכשים בולטים תושבי המושבים במועצה האזורית באר טוביה, הממוקמים סביב קרית מלאכי, חלקם רכשו להשקעה וחלקם קנו עבור ילדיהם שעזבו את הבית, אך רוצים לחזור ולגור בקרבת ההורים".

חברת אפגד הוקמה בשנת 1989 על ידי משפחת הניג. כחברה יזמית וקבלנית, החברה הינה בעלת ניסיון מוכח באיכות בנייה ומציגה רפרטואר מרשים ועשיר של אלפי יחידות דיור איכותיות למגורים ומבנים למסחר.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר