משרד המשפטים לוגו מקור: ויקיפדיה

לשכת רישום מקרקעין באשדוד לא תיסגר בעקבות הפנייה של ראש העיר

בעקבות פניית ראש העיר דר' לסרי בוטלה ההחלטה לסגור את לשכת רישום מקרקעין בעיר

פורסם בתאריך: 18.12.18 14:33

     

לאחר שהופתע לגלות דרך אמצעי התקשורת כי נתקבלה החלטה לסגירת לשכת רישום המקרקעין שלוחת אשדוד, מהראשון לינואר 2019 פנה ראש עיריית אשדוד דר' יחיאל לסרי לאחראים לנושא ביניהם – מנכ"ל משרד המשפטים, עם מכתב המתנגד בתוקף לסגירה זו.

לטענתו של לסרי לא ייתכן שבעיר החמישית בגודלה בישראל לשכה המשרתת מאות אלפי תושבים תיסגר לשכה זו. בייחוד כאשר מדובר בתוספת 30000 דירות בהסכם הגג ומאות מיזמים שת התחדשות עירונית, פינוי בינוי ותמ"א 38.

 

אמש  התקבלה תשובת המשרד בה מודים כמדובר באי הבנה ומודיעים על ביטול ההחלטה על הסגירה וזו לשונה:

משרד המשפטים והאגף לרישום והסדר מקרקעין, רואים חשיבות עליונה בהמשך פעילותה של שלוחת רישום המקרקעין באשדוד, הן על רקע גודלה של העיר והן נוכח תנופת הבניה הקיימת בה.

אין כוונה לסגור את הלשכה או לצמצם את היקף הפעילות המבוצעת בה, ולא היתה כל כוונה כזו.

ככל הנראה עקב מודעה לא מדויקת שנתלתה בשערי הלשכה נתפסנו לכלל טעות, אך מיד עם היוודע הדבר, תוקנה ההודעה ואף נשלח מכתב מסודר ללשכת עורכי הדין באשדוד בו הובהר כי עבודת לשכת הרישום תימשך כסדרה, כי תיקים שיפוטיים הנשמעים לפני המפקח/ת על רישום מקרקעין ימשיכו להתנהל בשלוחת אשדוד, וכי תיקי הבתים המשותפים המנהליים (רישום ותיקון) יטופלו בלשכות המחוז בהתאם לעניין (כפי שמתבצע החל ממחצית השנה הנוכחית בכל הארץ, וזאת כדי לשחרר ולווסת עומסי עבודה בלשכות השונות במחוז) תוך שניתן יהיה להגישם גם בלשכת הרישום ברחובות וגם בשלוחת אשדוד.

אנו מצרים ומתנצלים על אי ההבנה שנוצרה.

בסיום הדברים אציין כי אנו רואים חשיבות עליונה בהידוק השיח בין האגף לרישום והסדר מקרקעין לבין עיריית אשדוד, ונשמח מאוד להיפגש ולהעמיק את שיתופי הפעולה הנדרשים לרווחת

 

מכתב משרד המשפטים מקור: דוברות ראש העיר

מכתב משרד המשפטים מקור: דוברות ראש העיר

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר