הדמיית קריית פארק לכיש, עיריית אשדוד
הדמיית קריית פארק לכיש, עיריית אשדוד

פרויקט פארק לכיש: אוטוטו מתחילים לשווק דירות

שבוע הבא תתכנס ועדת בניין ערים לישיבתה הראשונה בקדנציה הנוכחית ועל סדר יומה מונחים לא מעט נושאים מעניינים. הבשורה הגדולה: אישור סופי לתכנית הבינוי בקריית פארק לכיש, רובע המגורים החדש של אשדוד, ותחילת שיווקם של כ-3,000 יח"ד במסגרת הסכם הגג

פורסם בתאריך: 16.12.18 10:56

     

תכנית הבינוי לקריית פארק לכיש, שכונת המגורים החדשה של אשדוד, תובא השבוע לאישורה של ועדת בניין ערים הראשונה לקדנציה זו, במסגרתה ייבנו כ-3,000 יח"ד חדשות ושיווקן יחל בעוד שלושה שבועות. "מדובר באישור התכנית הסופית ולפני עליה לקרקע של בניית יחידות דיור בקריית פארק לכיש החדש" אומר מהנדס העיר אדר' דורון חזן ומבטיח כי מדובר בסנונית ראשונה וחשובה להסכם הגג הגדול ביותר בישראל, במהלכו ייבנו למעלה מ-30,000 יח"ד, המיועדות כולן לזכאים במחיר למשתכן.

כידוע, הסכם הגג עליו חתמה עיריית אשדוד, נועד לתת פתרונות דיור לצעירי אשדוד הזכאים במסגרת מסלול מחיר למשתכן. היה זה תנאי חריג עליו התעקש ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, לפיו כל הדירות בהסכם הגג ייועדו לזוגות צעירים ולזכאים במחיר למשתכן. בעירייה מאמינים כי אישור התכנית הסופית בוועדת בניין ערים ותחילת שיווק הדירות בשבועות הקרובים, הם התחלה מעודדת לפתרונות הדיור ובשורה ענקית לאוכלוסיית העיר הצעירה, בדיוק כמו שראש העיר כיוון במאמציו.

 

 

נושאים נוספים שיעלו על שולחן הועדה יעסקו במתחמי דיור בר השגה לצעירים ובתוכניות פינוי בינוי כדוגמת מתחם הצעירים י"ג במסגרתו ייבנו כ-400 יח"ד, דירות קטנות ודירות להשכרה, ותוכנית פינוי בינוי בצומת הרצל- יצחק הנשיא, במסגרתה ייבנו 900 יח"ד נוספות. "על הפרק עומדים מתחמי פינוי בינוי נוספים אשר יובאו מעת לעת לאישורה של הועדה, וככל שהן תאושרנה נוכל לחזות בשינויים שיתחוללו במתחמי העיר הוותיקים" אומר מהנדס העיר.

 

אפרופו היתרי בנייה ואישורי תכניות. בשבוע שעבר התפרסם דו"ח של הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, אשר מציב את אשדוד במקום הראשון במתן היתרי בנייה ליזמים בתכניות התחדשות עירונית לשנת 2017. לא פחות מ-7,623 יח"ד אושרו ע"י גורמי התכנון בשנת 2017 ובעירייה מבטיחים ששנת 2018 תהיה עוד יותר טובה. על כך תצא הודעה נפרדת.

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר