הדמיה מגדלי הדקל
הדמיה מגדלי הדקל

באשדוד בונים לגובה

65% מהדירות שנבנו במחצית הראשונה של השנה היו במגדלים בני 21 קומות לעומת שנים 2016-2017 בהם לא נבנתה אפילו דירה אחת במגדלים בני 21 קומות

פורסם בתאריך: 4.12.18 09:50

     

על פי נתוני הלמ"ס, שנותחו על ידי ארגון קבלני אשדוד, במחצית הראשונה של שנת 2018 החלה בנייתן של 135 דירות במגדלים בני 21 קומות ויותר, המהוות 65% מסך הדירות הכולל שנבנו בתקופה זו. בשנתיים האחרונות לא נבנתה באשדוד אפילו דירה אחת במגדלים בגובה זה. מנגד, במחצית הראשונה של השנה נבנו בעיר 10 צמודי קרקע.

שלומי בן עזרי מנכ"ל ארגון הקבלנים באשדוד. צילום: פוטו דוד אסייג

שלומי בן עזרי מנכ"ל ארגון הקבלנים באשדוד. צילום: פוטו דוד אסייג

לדברי שלומי בן עזרי מנכ"ל ארגון הקבלנים באשדוד "היעדר בניה מסיבית במגדלים ממחישה את המחסור הגדול בדירות באשדוד וזאת כתוצאה מהיעדר קרקעות. על מנת למקסם את משאב הקרקע החשוב שלה, אין לעיר אשדוד חלופה אחרת מלבד הבניה לגובה. הציפיות להגדלת ההיצע בבניה רוויה עשויות להביא ליציבות מחירים בעתיד".

לאחר שנים של דיונים בתוכניות הבניה של "מע"ר אשדוד" שאושרו זה מכבר בוועדה המחוזית, אנו צפויים בקרוב לקבל גם היתרי בניה ברובע זה.

"הגדלת מלאי הדירות באשדוד חיונית לשמירת יציבות מחירים ומניעת התפרצות נוספת של עליות מחירים במיוחד בעיר שסובלת שנים רבות ממחסור בדירות. בהתחשב במחסור הגדול הקיים בדירות, אני חושב שגם הכמות האופטימית שעליה מדברים כיום לא תביא לירידת מחירים".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר