סוכות במגדלי K אשדוד

דירה ב-30 מיליון שקלים, ריאלי?

עם חמישה אחוזים הנחה ביריד הדירות למגדלי K באשדוד, העמדנו במבחן המציאות את עלות הדירות. ריאלי? 

פורסם בתאריך: 25.9.18 17:29

     

חברת הבנייה "קלוד נחמיאס חברה לבניין" הזמינה את תושבי העיר להתרשם מהסוכה הגבוהה בארץ, במתחם המגורים היוקרתי, מגדלי K Towers, הנישאים לגובה 142 מטר, הממוקמים בשדרות ירושלים, רובע הקריה באשדוד.

בסקירה ביריד הדירות, בה נשארו דירות למכירה לאכלוס מיידי בבניין, מצאנו כי הדירה בעלת המחיר הנמוך יותר בבניין היא דירת ארבעה חדרים, 147 מ"ר, שעלותה שתי מיליון ו-800 אלף שקלים, והגבוהה ביותר היא דירת הפנטהאוז, בה העלות היא 30 מיליון שקלים (ליתר דיוק: 30,000,000 שקלים, לפני התמקחות). ניכר כי ביריד עצמו שנמשך ליומיים הקרובים, 25-26.9, קיימת הנחה של 5 אחוזים במחיר הדירות.

בבדיקה ראשונית, לקנייה בעלות כזו דרוש הון עצמי מינימלי של 7,500,000 שקלים והחזר של כ- 10,000 שקלים למען קבלת משכנתא. לאור בדיקה מעמיקה יותר, אחוז האוכלוסייה באשדוד שיוכל להרשות לעצמו לרכוש דירת פנטהאוז במחיר זה עומד על 7.5%, נתון אשר על פי נתוני ביטוח לאומי לשנת 2016, מצביע על תושבים המשתכרים באשדוד יותר מפי שתיים מהשכר הממוצע במשק.
כיום, המצב לא רחוק, מאחר ששנת 2018 מציגה תמונת שכר ממוצע בישראל העומד על 9,800 שקלים ברוטו לחודש.

פנטהאוז במגדלי K אשדוד

 

 

 

בתמורה למחיר, חברת הבנייה מציעה דירות מרווחות, מועדון כושר, בית כנסת מפואר, לובי כניסה רחב ידיים, שוער בלובי, טלפון פנימי (אינטרקום) משולב עם טלוויזיה במעגל. באשר לחניון, לרשות דיירי המגדלים חניון עילי ו-4 מעליות כאשר אחת מהן היא מעלית שבת. לבדיקתנו, קומת הפנטהאוז מכילה גם בריכה, סאונה יבשה ורטובה, והעלייה אליה, היישר לקומה ה-28, אורכת כדקה במעלית.
בנוסף, על פי האתר של מגדלי היוקרה, הדיירים יוכלו לקחת חלק במועדון דיירים פרטי או חדר ישיבות, ספא, חדר כושר מאובזר, בתשלום נפרד.

מגדלי K אשדוד

אף על פי הנתונים, ניכר כי לא יפריעו לרוכשי הפנטהאוז הפוטנציאליים עלויות המשכנתא, מאחר ומניסיון היועצים, מדובר באנשי עסקים, בין אם מחו"ל או מהארץ, אשר אינם זקוקים להלוואות מסוג זה, כך שנראה שלאחוז מסויים, עלות הדירה בכל זאת ריאלית.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר