בן עזרי

מנכ"ל ארגון בוני אשדוד: "הגיע הזמן לבנות בעיר ובכל מקום שאפשר"

בן עזרי מתייחס לתכנית הבנייה באזור פארק בן גוריון, רובע ט"ו ואזור נחל לכיש ואומר: "אנחנו תומכים בהגדלת היצע דירות לצעירים ואנו בטוחים שהציבור מספיק חכם לדעת ולהבין מי מתעסק בפוליטיקה ומי באמת רוצה בנייה לבנינו"

פורסם בתאריך: 22.4.18 09:32

     

מנכ"ל ארגון בוני אשדוד והשפלה,שלומי בן עזרי מתייחס לביקורת שמצאה את ביטויה לאחרונה בתקשורת, בנוגע לתוכנית הבנייה באזור פארק בן גוריון, רובע ט"ו ואזור נחל לכיש: "כשדנים בהגדלת היצע הדירות לצעירים צריך לשים את הפוליטיקה בצד. אנחנו תומכים בהגדלת היצע דירות לצעירים ואנו בטוחים שהציבור מספיק חכם לדעת ולהבין מי מתעסק בפוליטיקה ומי באמת רוצה בנייה לבנינו",

שלומי בן עזרי: "אין ספק שלאחר שנים רבות של יובש בהיצע הדירות, הגיע הזמן לבנות בעיר ובכל מקום שאפשר. ברור לי שיש להתחשב גם בציבור הוותיק ברובעים בהם מעוניינים להוסיף יחידות דיור ואני סומך על ראש העיר וכל חברי המועצה שימצאו את הנוסחה הנכונה בדבר הצפיפות הנכונה, התמהיל הרצוי וטובת הציבור.  אנו מתקרבים לתקופת בחירות ומי שלא יידע להבחין בין טובת הציבור לטובתו הפוליטית, ישלם את המחיר ביום הבחירות. מה שעומד לנגד עינינו ולדעתי צריך לעמוד לנגד עיני כל פרנסי העיר, הוא שיש לעצור בדחיפות את ההגירה השלילית של צעירים באשדוד".

לדבריו, העיר אשדוד בחרה בראש עיר וכל עוד שהוא מכהן יש לו את הסמכות ועליו מוטלת האחריות לספק פתרונות לדיור לכלל תושבי העיר ובכלל זה גם לשמוע את כאבם של התושבים הוותיקים.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר