עלייה בנתונים. אילוסטרציה

מחירי הדירות באשדוד ממשיכים לטפס; עלו ב-7% ב-2017

נתוני מדד הנדל"ן של אתר יד2 המסכמים את שנת 2017 מגלים כי חלה עליה של 7% במחירי הדירות בעיר, אך דווקא שכנתנו מדרום - אשקלון מראה עלייה חדה יותר של 8%. ומה המחיר הממוצע לדירה באשדוד? 1,634,449 ש"ח

פורסם בתאריך: 25.2.18 15:24

     

נתוני מדד הנדל"ן של אתר יד2 המסכמים את שנת 2017 מגלים כי רמלה ולוד הן הערים עם עליית המחירים הגבוהה ביותר לשנת 2017, כשכל אחת מהן רשמה עלייה בשיעור של 10% במחירים.

ערים נוספות שרשמו עליית מחירים משמעותית בהשוואה לשנה שעברה הן  גבעתיים, רחובות, חדרה וכפר סבא עם עלייה של 9% בכל אחת מהן.  באשדוד העלייה היא של 7%, אשקלון עם 8% ובאר שבע 5%. לעומת זאת הערים בהן נרשמו עליות המחירים הנמוכות ביותר בשנה החולפת, הן טבריה וחיפה כשבכל אחת מהן עלו מחירי הנדל"ן באחוז אחד בלבד.

גל עופרים סמנכ"לית שיווק ומוצר באתר יד2 מציינת כי "הנתונים מראים כי מאמצי הממשלה טרם הצליחו להשפיע על מחירי הדירות בישראל. ניתן לראות כי גם בערים בהן שווקו מאות אלפי יחידות של פרויקטי מחיר למשתכן, כגון רמלה, אשקלון וכרמיאל, עדיין נרשמו עליות מחירים הנעות בין 7%-10% בשנה האחרונה. עם מבט קדימה, אני מאמינה שמחירי הדירות ימשיכו לעלות השנה, גם אם באופן מתון יותר כתלות בהצלחת שיווק הפרויקטים של מחיר למשתכן".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר